Statestik
Fra : Bjarke Walling Peter~

Dato : 14-09-01 18:47

Jeg er ved at lave noget statestik på en side. Så jeg vil gerne vide,
hvordan man finder ud af hvilket land brugeren kommer fra. Det har jeg set
nogle andre statestikscripts der kunne (jeg så dog desværre ikke
kildekoden).
· Er det ud fra ip-adressen?
· Eller er det bare ud fra hvilket sprog brugeren kører? - hvilket jeg ikke
synes er en ret dårlig metode - den giver jo brugerens sprog, ikke
nødvendigs hvilket land han er fra.

- Bjarke Walling Petersen

Fra : Janus Klok Lauritsen

Dato : 15-09-01 01:14

"Bjarke Walling Petersen" <bwp@bwp.dk> wrote in message
> [...]
ikke
> synes er en ret dårlig metode - den giver jo brugerens sprog, ikke

IP må være den eneste metode...Men man kan jo altid finde en proxy fra et
andet land.
Ikke meget hjælp, men...
Mvh
Janus