Erfaring med Logitech Trackball til PC ???
Fra : Jesper Hansen

Dato : 14-09-01 17:42

Hejsa

Jeg overvejer at få skiftet min godt slidte TrackMan Vista ud med en
Trackman Cordless Marble FX.

Er der nogen der har nogle gode/dårlige erfaringer med denne trackball?
Hvor lang er dens rækkevide, kan den evt. nå igennem en væg, så jeg også kan
bruge den inde i stuen lige ved siden af?
Hvor lang tid holder batteriet?

MVH Jesper Hansen

Fra : Villy Jensen

Dato : 14-09-01 18:04

> [...]
kan
> bruge den inde i stuen lige ved siden af?

Arv, jeg ved ik' noget om batteriet, men jeg har lidt erfaringer
med Trackman Marble:

Trackman Marble er fin som alternativ til en mus. Knapperne sidder fint,
men trackballs duer IKKE til tegneprogrammer!

Mvh Villy
http://hjem.get2net.dk/villy