Hold jer fra CC
Fra : Dahl@home

Dato : 14-09-01 10:48

De holder ikke deres løfter.

Vælg TDC

--
Utilfreds CC-kunde fanget i kontrakt

Fra : BorreBoy

Dato : 14-09-01 10:56

"Dahl@home" <dsl51479@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
news:9nsjps$2c9b$1@news.cybercity.dk...
> De holder ikke deres løfter.
>
> Vælg TDC
>
> --
> Utilfreds CC-kunde fanget i kontrakt

Mig har du sandelig overbevist! Tusind tak.

Fra : Bjarke Larsen

Dato : 14-09-01 11:08

Mig har du sandelig overbevist! Tusind tak.

*LOL*

Fra : Kadann

Dato : 14-09-01 11:40

Det ville måske hjælpe hvis du skrev hvilke løfter CC ikke har
overholdt?

Jeg har selv været CC ADSL kunde i snart 1½ år, med en nedetid på ..
hmm.. jeg vil skyde på, 4-6 timer og så lige de par timer jeg selv var
skyld i ved at pille ved noget i min router jeg ikke skulle rode med.

On Fri, 14 Sep 2001 11:48:22 +0200, "Dahl@home"
<dsl51479@vip.cybercity.dk> wrote:

>De holder ikke deres løfter.
>
>Vælg TDC
>
>--
>Utilfreds CC-kunde fanget i kontrakt

"What? No! We can't stop here! This is bat country!"
- Raoul Duke, Fear and Loathing in Las Vegas

"Good, bad, I'm the guy with the gun."
- Ash, Army of Darkness

Fra : Anon

Dato : 14-09-01 12:42

> De holder ikke deres løfter.
Tja, dem og WOl har stadig i særklasse DK's bedste oppetider

> Vælg TDC
Månedens i særklasse største JOKE!!!

ALLE jeg kender der har TDC snakker om nedetider flere gange om ugen

Fra : Rune Klausen

Dato : 14-09-01 14:13

"Anon" <anon@nospam.dk> wrote in message
> Tja, dem og WOl har stadig i særklasse DK's bedste oppetider

> Månedens i særklasse største JOKE!!!
>
> ALLE jeg kender der har TDC snakker om nedetider flere gange om ugen

TDC her, og har ikke haft nede tid siden... kan ikke huske hvornår det
var...

-Rune

Fra : Tim Christensen

Dato : 14-09-01 15:05

"Anon" <anon@nospam.dk> wrote in message

> ALLE jeg kender der har TDC snakker om nedetider flere gange om ugen

Jeg har ikke haft nogen nedtid overhovedet i flere måndeder, heller ingen
flowstops.

Mvh

Tim

Fra : Elmo Jensen

Dato : 14-09-01 19:11

Anon skriver:

> Månedens i særklasse største JOKE!!!
>
> ALLE jeg kender der har TDC snakker om nedetider flere gange om ugen

Tjah.. har nu haft ADSL i et par måneder og har, bortset fra deres
newsserver som har kørt ad helvede til men nu er 100% ok igen, ingen
problemer haft. Jeg har både www, ftp, pop3, smtp, news, telnet og Binkp
kørende uden nogen problemer.

Med venlig hilsen
Elmo Jensen
--
[news1@ddibbsystem.dk][www/ftp/telnet.ddibbsystem.dk][ICQ 125572551]
[Fidonet 2:236/35][Virnet 9:451/35][Zyxnet 16:45/35][OS2net 81:445/35]

Fra : Anders

Dato : 15-09-01 23:35

Anon skrev:

> Månedens i særklasse største JOKE!!!
>
> ALLE jeg kender der har TDC snakker om nedetider flere gange om ugen

Pro@cess i... well et års tid. 0% "nedtid". Førhen, hvor jeg havde hhv. CC
og Mobilix 56k abonnement, kørte tingene som i tyktflydende tjære.

Fra : Kadann

Dato : 16-09-01 09:10

Nu er det vel heller ikke helt fair at sammenligne ADSL og 56K modem?

Fra : Benny Pedersen

Dato : 19-09-01 02:08

Kadann skrev om Re: Hold jer fra CC

og her er min kommentar på det:

> Nu er det vel heller ikke helt fair at sammenligne ADSL og 56K modem?

de har da begge asymetriske up/down stream

isdn rules

--
Benny Pedersen - Still using cpm 3.0 - and doing irc on the c64

Fra : Soeren Schroeder

Dato : 19-09-01 05:42

It seems Benny Pedersen wrote:

> de har da begge asymetriske up/down stream
>
> isdn rules

Hvis symmetri er det der rykker (og vi er i en xDSL gruppe, så må det være:

G.SHDSL rulez

--
Soeren Schroeder
SysAdm

Fra : Veritas

Dato : 19-09-01 05:59

"Soeren Schroeder" <spam_me_senseless@dot.dk> wrote in message

> Hvis symmetri er det der rykker (og vi er i en xDSL gruppe, så må det
være:

> G.SHDSL rulez

jamen hvem har lige 6k at flå op ad foret??? ex moms!

produktet holder dog 100%, men da jeg brændte mig på 3750,- oprettelsen på
1meg, venter jeg lige til oprettelsesgebyrerne er en anelse mindre end nu...

2mbit/2mbit lyder dog ...rigtig godt...

/J

--
The day Microsoft makes something that doesn't suck is probably the day they
start making vacuum cleaners

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 19-09-01 10:05

"Veritas" <veritas@jedi.mind.trick.com> skrev i en meddelelse
> jamen hvem har lige 6k at flå op ad foret??? ex moms!

Kender du nogen der udbyder SHDSL da?

--
Martin Højriis Kristensen

Fra : Simon Skals

Dato : 19-09-01 10:10

It seems Martin Højriis Kristensen wrote:

>Kender du nogen der udbyder SHDSL da?

Cybercity.

http://www.cybercity.dk/erhverv/produkter/access/gshdsl/

--
Simon Skals <spam@gid.dk>

Fra : Veritas

Dato : 19-09-01 10:33

"Simon Skals" <spam@gid.dk> wrote in message

> http://www.cybercity.dk/erhverv/produkter/access/gshdsl/

og du, der tordner sådan for fundatserne i dk.admin, hvordan var det nu?

[XRAY] Derfor skulle fundatsen måske snarere omskrives.
[SSkals] Ikke tale om. Brugerne af .xdsl skal afrettes.

...men cool er det sq (altså produktet, ikke indlæggene i dk.admin)

/J

Fra : Simon Skals

Dato : 19-09-01 10:53

It seems Veritas wrote:
>og du, der tordner sådan for fundatserne i dk.admin, hvordan var det nu?

>[XRAY] Derfor skulle fundatsen måske snarere omskrives.
>[SSkals] Ikke tale om. Brugerne af .xdsl skal afrettes.

Hvad er dit problem? Martin efterlyser navnet på den ISP, der kan
levere G.SHDSL i Danmark. Jeg giver ham navnet og et uddybende
link.

--
Simon Skals <spam@gid.dk>

Fra : Veritas

Dato : 19-09-01 12:24

> Hvad er dit problem? Martin efterlyser navnet på den ISP, der kan
> levere G.SHDSL i Danmark. Jeg giver ham navnet og et uddybende
> link.

jeg har personligt intet problem med postingen.. men ilfg. dig i dk.admin
skal der jo holdes kort snor på dk.edb.* grupperne... står der ikke noget
med tilhørsforhold og reklamesøjler?

jeg quoter lige lidt af den lige:

**********

Det skal tilskyndes, at man debatterer på et seriøst
grundlag. Udbydere af xDSL er mere end velkomne til at
deltage i debatten, men gruppen skal ikke være en
reklamesøjle.

Man skal deruden redegøre for eventuelle tilhørsforhold til
en given xDSL-udbyder, når man skriver indlæg i gruppen.

Enhver form for køb/salg/bytte annoncering er uønsket og
henvises til markedsgrupperne. Såvel private som
kommercielle reklamer er uønskede og henvises til dk.marked.*

**********

altså det er jo pr. dit eget udsagn, at brugerne skal rettes til :), derfor
min henstilling... og det var mest for sjov, ja...

/J

Fra : Simon Skals

Dato : 19-09-01 12:47

It seems Veritas wrote:
>jeg har personligt intet problem med postingen.. men ilfg. dig i dk.admin
>skal der jo holdes kort snor på dk.edb.* grupperne... står der ikke noget
>med tilhørsforhold og reklamesøjler?

Det var et sølle link som svar på en aldeles konkret
forespørgsel.

--
Simon Skals <spam@gid.dk>

Fra : Veritas

Dato : 19-09-01 17:43

> Det var et sølle link som svar på en aldeles konkret
> forespørgsel.

som sagt har jeg personligt intet mod, at du linker til en side, dit firma
repræsenterer.... det er et fedt produkt... men du kunne måske tone lidt ned
for alfaderligheden overfor resten af os. "lad blot ham, der er ren, kaste
den første sten"

og ja, det er stadig ment med et smil på læberne.

/J

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 19-09-01 17:42

> [...]
ned
> for alfaderligheden overfor resten af os. "lad blot ham, der er ren, kaste

Det har aldrig været forbudt at give links som svar på forespørgsler.
Reklamere jeg også når jeg besvarer et teknisk spørgsmål med et link til
Opasia?

--
Martin Højriis Kristensen

Fra : Veritas

Dato : 19-09-01 18:32

"Martin Højriis Kristensen" <hoejriis@sletdetteiname.com> wrote in message
> [...]

> Det har aldrig været forbudt at give links som svar på forespørgsler.
> Reklamere jeg også når jeg besvarer et teknisk spørgsmål med et link til

nøh... det synes jeg ikke, du gør... til gengæld skriver du heller ikke:

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 19-09-01 18:59

> nøh... det synes jeg ikke, du gør... til gengæld skriver du heller ikke:

Men det kunne jeg sagtens have fundet på.
Der er masser af brugere der skriver om alt muligt off-topic i denne gruppe.
Det er det Simon (og andre, deriblandt mig) gerne ser ophøre.
Men det gør ikke hans link mindre on-topic

--
Martin Højriis Kristensen

Fra : Veritas

Dato : 19-09-01 19:40

> [...]
gruppe.
> Det er det Simon (og andre, deriblandt mig) gerne ser ophøre.
> Men det gør ikke hans link mindre on-topic

inklusiv undertegnede.. jeg synes bare, man skal passe på med at kritisere
andres opførsel uden liige at feje for egen dør først.. simon tordner om
fundatsen i dk.admin, og samtidig overholder han den ikke selv i gruppen....
(selvom det er til at overse)

altså personligt er jeg fløjtende.. desuden har han jo ikke lavet en ny
tråd ala "CC ER FOR COOL, lancerer SHDSL"... det var nu osse mest ment som
en venlig henstilling til ham og ikke som en direkte kritik....

/J

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 19-09-01 22:44

> simon tordner om
> fundatsen i dk.admin, og samtidig overholder han den ikke selv i
gruppen....

Jeg vil gerne have dig til at vise hvor han bryder fundatsen

--
Martin Højriis Kristensen

Fra : Simon Skals

Dato : 19-09-01 23:19

It seems Veritas wrote:
> [...]
>fundatsen i dk.admin, og samtidig overholder han den ikke selv i gruppen....

Fat det nu, jeg overholder fundatsen til punkt og prikke. Hvis
nogen kommer med en konkret forespørgsel på et produkt, som
Cybercity er de eneste i Danmark, der leverer, så er det 100% på
linje med fundatsen at sende et link, uanset hvor jeg arbejder.

De problemer, jeg har omtalt i dk.admin, er af en helt anden
karakter, nemlig at .xdsl bruges til alle mulige spørgsmål, der
stort set intet har med xDSL at gøre.

--
Simon Skals <spam@gid.dk>

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 20-09-01 06:53

In article <slrn9qi6dq.acu.spam@www.gid.dk>, Simon Skals wrote:

> [...]
> Cybercity er de eneste i Danmark, der leverer, så er det 100% på
> linje med fundatsen at sende et link, uanset hvor jeg arbejder.

Jeg har det selv meget svært med ordet "skal" i fundatsen:
Man skal deruden redegøre for eventuelle tilhørsforhold til
en given xDSL-udbyder, når man skriver indlæg i gruppen.

Det gør at både du og jeg ikke overholder fundatsen til punkt og prikke,
og at jeg længe har overvejet at unsubscribe.

Men nok om det - nogen der læser i dk.admin kan futte derover.

--
Andreas Plesner Jacobsen | Too much is just enough.

Fra : Veritas

Dato : 20-09-01 11:37

"Andreas Plesner Jacobsen" <apj@daarligstil.dk> wrote in message
> [...]

> Det gør at både du og jeg ikke overholder fundatsen til punkt og prikke,
> og at jeg længe har overvejet at unsubscribe.

my point exactly...

/J

Fra : Simon Skals

Dato : 20-09-01 12:07

It seems Veritas wrote:

>my point exactly...

Og du har læst de mange tråde, der har været om netop dette emne?

--
Simon Skals <spam@gid.dk>

Fra : Veritas

Dato : 20-09-01 12:53

> Og du har læst de mange tråde, der har været om netop dette emne?

ja, det har jeg faktisk.. jeg kan ikke huske hvem, men der var en, der ville
have ændret fundatsen i netop denne gruppe, fordi der står, at man SKAL
skrive evt. tilhørsforhold, når man poster.... hvilket jeg selv finder
absurd.. det er en anden sag..

det er vist et par måneder eller 6 siden..... så ja, jeg har faktisk læst
netop de indlæg, du (sikkert) refererer til.

du skrev bare i dk.admin, at brugerne af denne gruppe ikke forstod fundatsen
og derfor "skulle afrettes"... jeg påpeger bare, at man skal feje for egen
dør først... intet andet.. og det var sagt liiidt i sjov, da jeg ikke selv
ser det som et problem... det gør du jo til gengæld (altså at folk ikke

Fra : Simon Skals

Dato : 20-09-01 13:14

It seems Veritas wrote:
>du skrev bare i dk.admin, at brugerne af denne gruppe ikke forstod fundatsen
>og derfor "skulle afrettes"...

Jeg finder det væsentligt mere problematisk, at grupper bliver
brugt til spørgsmål om fil- og udskriftsdeling i Windows,
firewalls, newsservere, etc. end at jeg og andre ikke skriver
tilhørsforhold i hvert eneste indlæg.

Hvis du er uenig i denne betragtning, så synes jeg, vi skal
fortsætte i dk.admin og lade være med at spilde mere tid her.

>jeg påpeger bare, at man skal feje for egen
>dør først... intet andet..

Der er blevet fejet alt rigeligt.

>og det var sagt liiidt i sjov, da jeg ikke selv
>ser det som et problem... det gør du jo til gengæld (altså at folk ikke
>overholder fundatsen til punkt og prikke)....

At fundatsen ikke bliver overholdt til punkt og prikke er ikke et
problem for mig, men det er det til gengæld, at folk spørger om
alt muligt, der er uvedkommende for en xDSL-gruppe. Men som sagt:
skriv i den eksisterende tråd i dk.admin, hvis du vil bidrage til
denne debat. Det er off-topic her.

FUT: dk.admin

--
Simon Skals <spam@gid.dk>

Fra : Veritas

Dato : 20-09-01 14:30

> [...]
> brugt til spørgsmål om fil- og udskriftsdeling i Windows,
> firewalls, newsservere, etc. end at jeg og andre ikke skriver

såvidt mine indlæg er der vist ingen tvivl om, vi har samme mening. derfor
finder jeg osse det, at du rent faktisk vil debattere foruroligende... jeg
påpegede bare, du selv skal overholde fundatsen for at kunne kritisere
andre... ikke andet.

> Hvis du er uenig i denne betragtning, så synes jeg, vi skal
> fortsætte i dk.admin og lade være med at spilde mere tid her.

jamen, så lad os da endelig fortsætte der, hvis du virkelig ikke kan se,
hvad jeg rent faktisk hentyder til.... evt. er der nogen der, der kan
forklare, hvad overholdelse af fundats betyder i et sprog, du forstår.

jeg har prøvet at forklare dig, at det ikke er et problem for mig, at du
ikke overholder fundatsen... det, der er problemet, er dit "ansvar" overfor
gruppen og dine udtalelser i dk.admin.

når man kritiserer andre for ikke at overholde fundatsen, er det måske en
ide selv at overholde den? specielt når man skriver med så åbenlyst
nedladende bemærkninger om andre, som du gør.

> Der er blevet fejet alt rigeligt.

ikke tale om. du skal afrettes... iflg dine egne udtalelser... og tag lige
en chill pill... det er tydeligt, du har brug for den.

/J

Fra : Simon Skals

Dato : 20-09-01 14:44

It seems Veritas wrote:
> [...]
>finder jeg osse det, at du rent faktisk vil debattere foruroligende... jeg
>påpegede bare, du selv skal overholde fundatsen for at kunne kritisere

Ja, men jeg er ikke enig med dig i, at mit brud på fundatsen
forhindrer mig i at påtale problemer, der efter min mening er
langt mere alvorlige.

Gider du overholde min FUT og lade være med at crossposte, hvis
du svarer på dette? Denne debat hører ingenlunde hjemme i .xdsl.

FUT: dk.admin

--
Simon Skals <spam@gid.dk>

Fra : Simon Skals

Dato : 20-09-01 12:06

It seems Andreas Plesner Jacobsen wrote:
> [...]
>
>Det gør at både du og jeg ikke overholder fundatsen til punkt og prikke,
>og at jeg længe har overvejet at unsubscribe.

Jeg betragter det emne som uddebatteret. Det har været oppe at
vende 100 gange. Men det kunne da være, man skulle foreslå en
fundatsændring, så vi slipper for de næste 100 gentagelser af
denne diskussion.

--
Simon Skals <spam@gid.dk>

Fra : Kasper Mejlgaard

Dato : 20-09-01 14:05

It seems Simon Skals wrote:
> [...]
> vende 100 gange. Men det kunne da være, man skulle foreslå en
> fundatsændring, så vi slipper for de næste 100 gentagelser af

At kommer igang...

--
Kasper Mejlgaard

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 20-09-01 17:20

"Andreas Plesner Jacobsen" <apj@daarligstil.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Det gør at både du og jeg ikke overholder fundatsen til punkt og prikke,
> og at jeg længe har overvejet at unsubscribe.

Den del af fundatsen er tåbelig. I sin yderste konsekvens skal alle kunder
også redegøre for tilhørsforholdet

--
Martin Højriis Kristensen

Fra : Rune Kronenberg

Dato : 20-09-01 23:11

On Thu, 20 Sep 2001 18:20:04 +0200, "Martin Højriis Kristensen"
<hoejriis@sletdetteiname.com> wrote:

>Den del af fundatsen er tåbelig. I sin yderste konsekvens skal alle kunder
>også redegøre for tilhørsforholdet

Hvilket kan blive meget sjovt.

BTW: i dette indlæg repræsenterer jeg mig selv, og hverken get2net, CC,
WO^H^H^HTiscali el. TDC. Gad vide hvor mange der er kunder flere steder, og
så ender op med at ha' et hav af firmaer på sin disclaimer?

Gad vide om man egentlig kan få dem til at nedlægge ens abbo., nu hvor det
er gratis abbo'er som man ikke bruger?

M.v.h.
--
Rune Kronenberg
Maintenance-free: When it breaks, it can't be fixed.

Fra : Veritas

Dato : 21-09-01 02:34

> Den del af fundatsen er tåbelig. I sin yderste konsekvens skal alle kunder
> også redegøre for tilhørsforholdet

ja jeg fatter den heller ikke... jeg synes heller ikke folk, der er ansat på
isp'erne kan være tjent med at skulle "afsløre" tilhørsforhold overfor
resten af usenet.. de fleste ved vel, at kunder kan være rene lunatics :)

og ja i samme konsekvens som at isp ansatte skal afsløre tilhørsforhold,
skal kunder osse.... jeg synes godt, fundatsen kunne revurderes til at
indeholde ordene "bør så vidt det er muligt" istedet for "skal"....

/J

Fra : Rudi Stegen

Dato : 21-09-01 02:45

Hej Martin Højriis Kristensen, du skrev i
dk.edb.internet.udbydere.xdsl:

Gennemtænkt er det ikke

--
Med venlig hilsen / Kind regards
Rudi / (Kunde) Tiscali Danmark A/S - ingen medlidenhed, tak.

Fra : Svend Erik Jensen

Dato : 20-09-01 18:57

On Wed, 19 Sep 2001 22:18:34 +0000 (UTC), Simon Skals wrote in
dk.edb.internet.udbydere.xdsl <slrn9qi6dq.acu.spam@www.gid.dk>:

>Fat det nu, jeg overholder fundatsen til punkt og prikke.

Det er altid tilladt at besvare en konkret forespørgsel, også med
henvisning til en URL og prisangivelse. Dette er brugt og accepteret i
alle grupper.

Simon går ikke ud over hvad der er almindeligt.

--
Med venlig hilsen / Mes meilleures amitiés / Best regards
Svend Erik Jensen

Fra : Lars Kyndi Laursen

Dato : 19-09-01 12:21

On 19 sep 2001 Veritas enriched usenet with:

> og du, der tordner sådan for fundatserne i dk.admin, hvordan var det nu?

G.SHDSL er et xDSL-prodsukt, så der er ingen problemer med det i forhold
til fundatsen

--
Lars Kyndi Laursen, som ikke repræsenterer noget som helst

Usenet ville være et fredeligere sted uden danske radio-amatører

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 19-09-01 11:07

"Simon Skals" <spam@gid.dk> skrev i en meddelelse
> http://www.cybercity.dk/erhverv/produkter/access/gshdsl/

Det er fuldstændig gået over hovedet på mig. Godt gået af CC at få denne
spændende teknik ind på det danske marked.
Hvilke centralenheder anvendes?
Ved nogen om CC har testet forstærkere så man kan komme længere ud end 5 km?

--
Martin Højriis Kristensen

Fra : Kasper Mejlgaard

Dato : 19-09-01 17:34

It seems Martin Højriis Kristensen wrote:
> Hvilke centralenheder anvendes?

Cisco

> Ved nogen om CC har testet forstærkere så man kan komme længere ud end 5 km?

Det har de (vi!) ikke.

--
Kasper Mejlgaard

Fra : Veritas

Dato : 19-09-01 17:52

"Kasper Mejlgaard" <nntpspam1@in-addr.dk> wrote in message

> Cisco

> Det har de (vi!) ikke.

hvordan kommer cybercity over det rent juridisk ift. at der kun må forekomme
udgående trafik på kobberet på op til 512kbit? eller taler vi nu om en helt
anden form for interferens ift. adsl, som jo "kun" må køre 512kbit upstream,
og er det derfor ikke noget problem?

/J

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 19-09-01 19:00

> [...]
helt
> anden form for interferens ift. adsl, som jo "kun" må køre 512kbit

shdsl er væsentlig mindre forstyrrende end adsl, så cc har nok fået en
specialaftale der i løbet af kort tid vil blive udmøntet i en opdateret
specialaftale. (ret mig hvis jeg tager fejl)

--
Martin Højriis Kristensen

Fra : Veritas

Dato : 19-09-01 19:36

> shdsl er væsentlig mindre forstyrrende end adsl, så cc har nok fået en
> specialaftale der i løbet af kort tid vil blive udmøntet i en opdateret
> specialaftale. (ret mig hvis jeg tager fejl)

nammenam... nu skal jeg bare lige ud og moms-registreres, så jeg kan få det
dyr indenfor her :)

/J

--
Agreed. Terrorism is usually stupid, and rarely works.
But say like, they stole their cake, and they wanted their cake back, it'd

Fra : Kasper Mejlgaard

Dato : 20-09-01 13:02

> [...]
> specialaftale der i løbet af kort tid vil blive udmøntet i en opdateret
> specialaftale. (ret mig hvis jeg tager fejl)

Du tager ikke fejl.

--
Kasper Mejlgaard

Fra : Kasper Mejlgaard

Dato : 19-09-01 17:37

It seems Martin Højriis Kristensen wrote:
> Ved nogen om CC har testet forstærkere så man kan komme længere ud end 5 km?

Faktisk ved jeg slet ikke om dette er en reguleret option i std. aftalen
om råkobber?

--
Kasper Mejlgaard

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 19-09-01 17:45

"Kasper Mejlgaard" <nntpspam1@in-addr.dk> skrev i en meddelelse
> Faktisk ved jeg slet ikke om dette er en reguleret option i std. aftalen
> om råkobber?

Point taken. Det kan man ikke jævnfør den nuværende aftale.
Hmm, gad vide om en samhusningsaftale på hovedfordeler-niveau bliver det
næste?
Er der noget information om forstærkning i den dokumentation I (du skriver
selv vi) har fået?
Forstærkning er jo en af de interessante ting ved shdsl

--
Martin Højriis Kristensen

Fra : Kasper Mejlgaard

Dato : 20-09-01 14:00

It seems Martin Højriis Kristensen wrote:
> Er der noget information om forstærkning i den dokumentation I (du skriver
> selv vi) har fået?

Intet.

--
Kasper Mejlgaard

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 19-09-01 11:14

"Simon Skals" <spam@gid.dk> skrev i en meddelelse
> http://www.cybercity.dk/erhverv/produkter/access/gshdsl/

Kan du forresten ikke skubbe til webmasteren på denne:
http://www.cybercity.dk/erhverv/produkter/access/gshdsl/bestilling/

Citat: "Cybercity vil meget gerne levere ADSL til dig"

--
Martin Højriis Kristensen

Fra : Peter Brodersen

Dato : 19-09-01 11:34

On Wed, 19 Sep 2001 09:10:12 +0000 (UTC), Simon Skals <spam@gid.dk>
wrote:

>http://www.cybercity.dk/erhverv/produkter/access/gshdsl/

Var der ikke diskussion angående InterNord og SDSL ifbm. at køre
2/2mbit på rå kobber? Eller gjaldt den virkelig kun for ADSL?

--
- Peter Brodersen

Fra : Simon Skals

Dato : 19-09-01 12:48

It seems Peter Brodersen wrote:
>Var der ikke diskussion angående InterNord og SDSL ifbm. at køre
>2/2mbit på rå kobber?

Der er løbet en del vand i den regulatoriske å siden da. SDSL er
heller ikke det samme som g.SHDSL.

--
Simon Skals <spam@gid.dk>

Fra : Peter Brodersen

Dato : 19-09-01 13:42

On Wed, 19 Sep 2001 11:48:06 +0000 (UTC), Simon Skals <spam@gid.dk>
wrote:

>Der er løbet en del vand i den regulatoriske å siden da. SDSL er
>heller ikke det samme som g.SHDSL.

Nope - problemet den gang var vist, at der var regler angående rå
kobber ifbm. ADSL, og om hvorvidt, samme regler gjaldt for andre
standarder, var nærmest <undefined>.

Men det er da klart rart at høre, at der fortsat er udvikling (std.
disclaimer applies angående vrede over frygt for summende telefoner,
etc.)

--
- Peter Brodersen

Fra : Kadann

Dato : 19-09-01 06:34

Det har de jo så ikke engang

56K gav jo en teoretisk hastighed på 56 KBit down, men kun 33.6 op.

Fra : Kadann

Dato : 19-09-01 06:56

Gah.. jeg var vist ikke vågen.. læste det som symetrisk, ikke
asymetrisk..

nevermind

Fra : 007

Dato : 18-09-01 07:58

On Sun, 16 Sep 2001 00:34:47 +0200, Anders
<ajkmine@boxershortsmac.com> wrote:

>Pro@cess i... well et års tid. 0% "nedtid".

Altså en oppetid på 100% målt over et år?
Næppe... Det er simpelthen ikke muligt - der er forskel på om du har
oplevet nedetid, og så om der rent faktisk har været nedetid...'
Mit gæt: Linien har været nede på et tidspunkt (eller tidspunkter), du
har blot ikke bemærket det.

--
007
AKA

Fra : Rudi Stegen

Dato : 14-09-01 12:49

Hej Dahl@home, du skrev i dk.edb.internet.udbydere.xdsl:

> De holder ikke deres løfter.

Kunne du være en smule mere præcis?

--
Hygge fra Århus - Rudi
Citer kun hvad du under dette kommenterer og klip alt andet væk

Fra : BlackDeFender

Dato : 14-09-01 12:54

CC er det bedste teleselskab jeg har haft!!!!!!
Jeg har haft TeleDanmrk/TDC engang og GUD hvor var det noget lort og nu hvor
jeg har været CC kunde i 1 år vil jeg sige at de har den fedeste
kundeservice i forhold i Teleanmrk/TDC.
//BlackDefender

Fra : Towli

Dato : 14-09-01 15:07

Cybercity R.U.L.E.Z. !

Do i make myself clear?

/T

Fra : Henrik Walther

Dato : 14-09-01 16:33

It's rumoured Rudi Stegen <rudis_spamfilter.001@stegen.dk> wrote:

>Kunne du være en smule mere præcis?

Hans oplevelser har intet at gøre med oppe/nede tider, han er harm
over sin behandling af kundeservice i forbindelse med hvad han er
blevet lovet/ikke lovet.

Der er en længere tråd i CC's interne xdsl gruppe, som ender med det
viser sig han har misforstået hvad kundeservice rent faktisk har
lovet.

Henrik Walther
Hey! It compiles! Ship it!

Fra : Rudi Stegen

Dato : 14-09-01 21:57

Hej Henrik Walther, du skrev i dk.edb.internet.udbydere.xdsl:

> Der er en længere tråd i CC's interne xdsl gruppe,

Oh, på den måde.

> som ender med det viser sig han har misforstået hvad kundeservice
> rent faktisk har lovet.

Ja, den slags sker jo ikke sjældent - desværre :-/

Tak for infoen.

Fra : Morten Nielsen

Dato : 14-09-01 18:44

"Dahl@home" <dsl51479@vip.cybercity.dk> wrote in
<9nsjps$2c9b$1@news.cybercity.dk>:

>De holder ikke deres løfter.

Er det ikke på tide, at du forklarer om den venlige behandling, som du
p.t. får i CCs interne grupper?

Morten

Fra : Frank Møller

Dato : 17-09-01 15:24

Jeg har haft en nedetid på sølle 30 sekunder over 3 mdr på Bredbånd...
TeleDK....
Herningområdet....
Vil dog stadig gerne over til CC grundet deres gavmildhed (mere gavmilde med
deres båndbredde) og ikke forpligtet til at have tlf hos dem, som TeleDK <-
Mega dårligt!!

Fra : Simon Pedersen

Dato : 17-09-01 16:34

<http://www.cybercity.dk/produkter/dsl/central_check/home.phtml>

--
Mvh. Simon Pedersen

- 60% af de unge ser optimistisk på fremtiden, 40% har ikke råd til
stoffer.