Time out fejl i asp fil.
Fra : Michael Petersen

Dato : 14-09-01 06:22

Kan du finde time out fejlen i asp filerne? (jeg ved ikke, hvilken fil
fejlen er i, men jeg tror det er i kurvOK.asp). Du kan finde filerne i
dk.binaer, emne Time out fejl i asp fil.

Active Server Pages error 'ASP 0113'

Script timed out

/default.asp

The maximum amount of time for a script to execute was exceeded. You can
change this limit by specifying a new value for the property
Server.ScriptTimeout or by changing the value in the IIS administration
tools.

--
Med venlig hilsen/Best regards
Michael Petersen

Fra : Janus Klok Lauritsen

Dato : 14-09-01 07:35

"Michael Petersen" <michael@hifiimport.dk> wrote in message
> Kan du finde time out fejlen i asp filerne? (jeg ved ikke, hvilken fil
> fejlen er i, men jeg tror det er i kurvOK.asp). Du kan finde filerne i
> dk.binaer, emne Time out fejl i asp fil.

<snip>
> Med venlig hilsen/Best regards
> Michael Petersen
Hej Michael
Kan du ikke prøve at kører de enkelte scripts, der indgår i default.asp, og
derved finde ud af hvilket stykke kode der laver timeout...
Desuden kan du jo sætte timeout op både på iis serveren og i selve scriptet,
men da denne som default er sat til 20 sek. (mener jeg) får du jo nok en
meget langsom site til gengæld...
Måske skal du lede efter et uendeligt loop ??
Håber det hjælper lidt..
Mvh
Janus

Fra : Michael Petersen

Dato : 14-09-01 07:48

> [...]
> meget langsom site til gengæld...
> Måske skal du lede efter et uendeligt loop ??

Jeg mener at fejlen måske kan findes i denne kode, men jeg ved bare ikke
hvor.

<% '---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- %>
<%
dim myMail
if (len(omail)>0) then
Set myMail = Server.CreateObject("aspSmartMail.SmartMail")
myMail.server = "relay.atlas.cz"

myMail.SenderName = "HiFi Import"
myMail.SenderAddress = "info@hifiimport.dk"

myMail.subject = "Ordre bekræftigelse"
myMail.body = mail_ack

myMail.Recipients.add omail, onavn

myMail.sendmail
end if

'sender en mail til HIFI
Set myMail = Server.CreateObject("aspSmartMail.SmartMail")
myMail.server = "relay.atlas.cz"

myMail.SenderName = "HiFi Import"
myMail.SenderAddress = "info@hifiimport.dk"

myMail.subject = "Ordre bekræftigelse"
myMail.body = "Dette er en kopi af ordrebekræftigelse sendt til en kunde.
Du kan finde ordren online i din administration." & vbCrLf &_
vbCrLf &_
"===KLIP===" & vbCrLf &_
mail_ack & vbCrLf &_

myMail.Recipients.add "info@hifiimport.dk", "HiFi Import"