Nogle der har prøvet at male deres monitor~
Fra : Fist of Fury

Dato : 13-09-01 23:53

Hejsa.

Kunne godt tænke mig en sort monitor eller en med et smart design, da alle
sorte monitorer koster en bondegård, vil jeg så selv prøve at lave en.
Er der nogle der har prøvet at male deres monitor. Hvis ja hvilken slags
farve har i så brugt...Og hvordan var resultatet.

Takker og Hygge

Fra : Morten

Dato : 14-09-01 00:15

> [...]
> Er der nogle der har prøvet at male deres monitor. Hvis ja hvilken slags
> farve har i så brugt...Og hvordan var resultatet.

Det har ikke meget med et relevant svar at gøre, men en sortfarvet
monitor kan ikke opnå TCO99 pga. kontrasten omkring skærmen,
dags/lampelys og omgivelserne (hvide vægge? - hvad ved bønder om
agurkesalat?). Det skulle efter sigende irritere øjnene for meget til en
godkendelse.

Mvh.
Morten