Mystisk mus....
Fra : Mic

Dato : 14-09-01 08:00

Hejsa.

Jeg har netop fået kløerne i en gammel seriel mus, der ikke ligner noget
andet jeg før har set. Det er en gammel Honeywell mus, og det mystiske ved
den er, at den ikke har en kugle nedenunder, men i stedet to "styrepinde"
eller hvad pokker jeg nu skal kalde dem.
Nogen der har hørt om / set en sådan før? Og hvor gammel er den egentlig?
Den virker forøvrigt fint, I might add....

Mic

Fra : -=Madsen=-

Dato : 13-09-01 23:50

Jeg har en bekendt som også har en, den er lavet som et alternativ til kugle
musen, mener det er meningen at den er lavet så den kan bruges uden
musemåtte med bedre resutat end kugle musen

Fra : Mic

Dato : 15-09-01 03:24

Lyder umiddelbart som en god forklaring. Nogen bud på HVORNÅR den er
fremstillet? Den er forøvrigt imponerende præcis i brug.

Mvh

Mic