Run-time error
Fra : Claus Jensen

Dato : 13-09-01 20:16

Hej gruppe.

Nedenstående bid kode er fra en del af TableEditor 0.7,

<%=arrDesc(request("cid"))%>.

Når jeg bruger den lokalt (PWS/Win98) er der ingen problemer.
Når jeg uploader får jeg nedenstående fejlmelding:

Microsoft VBScript runtime error '800a01ca'

Variable uses an Automation type not supported in VBScript: 'request(...)'

Hvilket ifølge Microsofts supportsider betyder, at request ikke er en del af
VBScript.
Hvad gør jeg galt??

På forhånd tak for hjælpen
Claus Jensen

Fra : Anders Holbøll

Dato : 15-09-01 15:49

Claus Jensen wrote:

> [...]
> Microsoft VBScript runtime error '800a01ca'
> Variable uses an Automation type not supported in VBScript:

Det kan evt. være fordi request retunerer et objekt og ikke en tekst (så
engang en bug på det i ms' kb). Prøv med:
<%=arrDesc(CStr(request("cid")))%>
Eller:
<%=arrDesc("" & request("cid"))%>

--