Anbefalinger til valg af (A)DSL løsning. B~
Fra : Troels Møller

Dato : 13-09-01 19:20

Goddag.

Undskyld hvis det er den forkerte gruppe, jeg kunne ikke finde en bedre.
FUT mig gerne.

Hvilken (A)DSL løsning er den billigste? Nogen der har et link til en god
prisguide? Jeg skal købe en DSL forbindelse, men for mig er prisen meget
vigtig, især pr. måned. Så vidt jeg kan se sælger Cybercity den billigste
løsning (ca. 300 om måneden) og TDC og Tiscali kommer lige bagefter med ca.
350. Men så er der problemet med om jeg overhovedet kan få ADSL. Jeg er ret
sikker på at jeg kan få TeleDanmark ADSL fordi nogen i min omegn har fået
det, og fordi de er de eneste der bruger "skillefilter" så man ikke behøver
at have et ekstra sæt ledninger. Hvis jeg så beslutter mig for TeleDanmark,
er der stadig valget mellem "NetExpress" og "Bredbånd", forvirringen er
total. NetExpres koster 350 om måneden mens Bredbånd koster 450. Til
gengæld er det almindelige fastnettelefon-abonnement inkluderet i prisen,
men hvor meget koster det ellers normalt pr. måned? Og hvad er i øvrigt
forskellen på de to produkter? Ting som stabilitet og support er også
vigtige, men er 2. prioriteret. Desuden spekulerer jeg lidt over det med
fast IP. Der er også problemet med om det skal være USB modem eller router.
Vi skal have sat to computere til, så Cybercitys løsning kan vel ikke lade
sig gøre? Hjælp mig. Evt. henvis til informationskilder. Tak.

Med Venlig Hilsen
Troels Møller

Fra : Simon Skals

Dato : 13-09-01 19:41

It seems Troels Møller wrote:
>Men så er der problemet med om jeg overhovedet kan få ADSL.

På udbydernes hjemmesider kan du undersøge, hvorvidt de kan
leverere til dig.

>Vi skal have sat to computere til, så Cybercitys løsning kan vel ikke lade
>sig gøre? [...]

Øh, jo. Det er trivielt at sætte to computere online på
Cybercitys løsning.

--
Simon Skals <spam@gid.dk>