Sort brænder
Fra : Søren Aaholm Møller

Dato : 13-09-01 18:59

Hejsa

Jeg søger <subj.> i nogenlunde god hastighed...

Hvad har vi af producenter?

// Søren

Fra : Falckredderen Ragga ~

Dato : 13-09-01 19:11

"Søren Aaholm Møller" <swdata@image.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa
>
> Jeg søger <subj.> i nogenlunde god hastighed...
>
> Hvad har vi af producenter?

Sony laver dem her:

http://www.sony-cp.com/_E/Products/Storage/cd-rw/crx168b.html

mvh
Peter

Fra : Per Olsen

Dato : 13-09-01 20:52

Hvad med en go mat autolak?
- det er meget billigere end at købe en sort.
du kan jo afmontere forplader på de fleste enheder i en pc'er. jeg har selv
malet mit kabinet /skærm i goe farver.. totalt 150 kr i maling, det holder!

--
Med venlig hilsen / Best Regards

Per Olsen
M.C.S.E.
\!/
(@ @)
----------------------------oOO-(_)-OOo----------------------------
E-mail: PerOlsen@edb.dk ICQ: 9713205 ftp://knight.dyndns.dk
-> I haven't lost my mind - I have backed it up on tape somewhere........<-

Fra : Michael Just

Dato : 13-09-01 22:30

Nu er jeg nysgerrig. Hvordan malede du skærmen ? Jeg tænker her bl.a. på
hvordan kølerillerne blev dækket af ??

M.v.h.
Michael

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 13-09-01 22:31

Michael Just skrev:

>Nu er jeg nysgerrig. Hvordan malede du skærmen ? Jeg tænker her bl.a. på
>hvordan kølerillerne blev dækket af ??

Jeg vil tro han skilte den ad, og satte tape på indersiden af
kølerillerne - eller tapede et stykke pap på?

Og så en hulens masse malertape hen over selve skærmen også

Har selv malet et par mobiltelefoner, det bliver ret godt, hvis man
husker også at sætte malertape på _bagsiden_ af glasset (ellers kommer
der malerstøv på

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Fjern SIM-låsen fra din mobiltelefon: www.simlock.dk
Nyt design på siden er ved at være klar - kig forbi!

Fra : Per Olsen

Dato : 16-09-01 07:24

> Nu er jeg nysgerrig. Hvordan malede du skærmen ? Jeg tænker her bl.a. på
> hvordan kølerillerne blev dækket af ??

skilte skærmen totalt af