hund på sofa?
Fra : Punish the deed,not ~

Dato : 13-09-01 18:37

Hej jeg har fundet ud af at min hund om natten når jeg sover sniger sig op i
sofaen og ligger lige der hvor jeg plejer at sidde han må ellers ikke komme
i sofaen ! så nu tænker jeg på om det mon er en form for dominans eller det
bare er fordi han godt kan lide at ligge der pga det lugter af mig ? jeg vil
gerne høre andres mening ?

Fra : Max Larsen

Dato : 14-09-01 10:08

For langt de fleste hunde vil det være OK, det er kun hvis du skulle
løbe ind i problemer, at det kan være nyttigt at det er dig der sætter
reglerne.

Kærlig hilsen

Max Larsen

Fra : Tina Dandanell

Dato : 15-09-01 12:59

Vores hunde ligger også i sofaen, når vi ikke er hjemme/gået i seng. Så
længe det ikke bliver såda, at du nærmest skal spørge hunden om lov til at
komme i sofaen synes jeg at det er ok. Jeg tror på, at de gør det, fordi der
lugter af dig.
Mvh. Tina
Max Larsen <max@larsen.ms> skrev i en
nyhedsmeddelelse:97600879.0109140107.257e02eb@posting.google.com...

Fra : Martin Edlich

Dato : 15-09-01 13:01

In article <3ba3400c$0$1009$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>,
"Tina Dandanell" <tina.stig@mail.tele.dk> wrote:

> Jeg tror på, at de gør det, fordi der lugter af dig.

Eller fordi de synes det er behageligt.

--
MVH
Martin Edlich, MF

Fra : Kosmonauten

Dato : 16-09-01 20:18

Hejsa,
måske er der "fodkoldt" ;c)
Ok, spøg til side, jeg tror ikke du skal lægge så meget "dominans" i det.
Der er givet andre bud, som lyder mere sandsynligt.
Med hundehilsen
Martin & Laika.
"Punish the deed,not the breed"
<http://www.angelfire.com/biz6/dogholocaust/index.html@> skrev i en