Dr.Disco 500
Fra : Ricki Susic

Dato : 13-09-01 16:50

Hej,

Hvad er proceduren i at lave en animation der viser at filmen loades?

Hilsen Ricki

Fra : Michael Peo

Dato : 14-09-01 16:46

Lidt flere detaljer om hvad du gerne vil lave... En progressbar
eller lignende?
Jeg er frisk på at hjælpe.. Der er bare tusinde måder at gribe
det an på...

mvh.
/peo
www.bandage.dk

"Ricki Susic" <webfabrikken@pc.dk> wrote in message
: Hej,
:

Fra : Ricki Susic

Dato : 14-09-01 19:10

OK,
jeg har lavet et e-learning system i flash, som skal udgives på nettet. Jeg
har lavet et lignende system før, men det er formodentlig til stor
irritation at download-tiden er så lang, da der er tale på. Talen er ganske
vist komprimeret i MP3, men det fylder stadig ret meget. Flere af filmene er
delt op i adskillige scener, og jeg har opdaget at hver enkelt scene bliver
gemt som en seperat .swf fil. Det er vel nok en slag progressbar jeg
mangler. Den skal bare gøre brugeren opmærksom på at filmen loades, og evt.
hvor meget der er loadet.
Ricki

Fra : Michael Peo

Dato : 19-09-01 16:18

Lige til at begynde med...
Har du selv delt scenerne op i små film, eller er det de film der fremkommer når du tester en "Scene"?
Når vi skal finde ud af nøjagtigt hvilken teknik det er smartest at bruge i netop dit tilfælde, så er det
vigtigt at vide om de eksterne film der skal hentes indeholder grafik, eller om der er tale om "rene
lydfiler".

/peo

"Ricki Susic" <webfabrikken@pc.dk> wrote in message news:3ba2486d$0$82068$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
[...]
: >
: > mvh.
: > /peo
: > www.bandage.dk
: >
: > "Ricki Susic" <webfabrikken@pc.dk> wrote in message
: > news:3ba0d5f8$0$89117$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
: > : Hej,
: > :

Fra : Michael Peo

Dato : 19-09-01 16:28

faldt over denne tutorial som faktisk ar lige nøjagtigt hvad du leder efter, forudsat at din eksterne film
udelukkende indeholder lyd... ses tut for detaljerne - Den er meget grundig.
http://www.were-here.com/forum/tutorials/attachsound/index.html

/peo

"Michael Peo" <peo@bandage.dk> wrote in message news:9oacn8$3ou$1@news.cybercity.dk...
[...]
: :
[...]