Mit P i Flash hakker!
Fra : Christian Ringbæk

Dato : 13-09-01 14:50

Hej NG!

Jeg har lavet et P, der blot ganske langsomt skal dreje rundt om sig selv.
Desværre giver det et lille hak når det starter forfra.

Jeg er noget grøn i Flash og håber derfor der er en, der vil give en
hjælpende hånd. Jeg kan sgutte se hvad jeg har gjort galt nemlig :-/ - så
hvis en af jer har let ved at lave vedlagte P roterende ville jeg blive glad

P'et i original fil :
http://cherita.dk/p/p.tif

Som det ser ud :
http://cherita.dk/p/p.swf

mvh Christian

Fra : Michael Peo

Dato : 13-09-01 16:23

Ser ud som om den første og sidste frame i din anim ikke passer
sammen!?
For at udgå en lille pause i animationen skal du huske at den
første og den sidste frame ikke må være identiske.

/peo
www.bandage.dk

"Christian Ringbæk" <chr@cherita.dk> wrote in message
: Hej NG!
:

Fra : Christian Ringbæk

Dato : 14-09-01 09:33

Du har ret! Jeg har nemlig ladet start og slut-frame være identiske i mit p.

Takker!

mvh Christian

Fra : Jesper Stevnhoved

Dato : 13-09-01 19:05

Skal den dreje og starte forfra som nu, eller illudere 360 grader ?

Jesper Stevnhoved
www.jspr.dk

--
Posted from dc2.co1-es.ip.cybercity.dk [212.242.13.86]

Fra : Christian Ringbæk

Dato : 14-09-01 09:40

Når den drejer og starter forfra som nu er det blot, fordi jeg ikke ved
hvordan man laver det anderledes

Det er ikke låst fast på en bestemt form; blot skal det være roligt, og så
med den P der ligger på førnævnte link. Den fil du har sendt mig ser rigtig
god ud - og der er også lidt at lege videre med!

mvh Christian

Fra : Jesper Stevnhoved

Dato : 14-09-01 18:07

Til orientering sendte jeg en fil til Christian, hvor p`et drejer 360 grader
Peo havde i øvrigt en vigtig pointe mht til objekter som "kører i ring",
nemlig at man lige skal huske at klippe en frame af, så den samme frame ikke
optræder to gange i start og slut så filmen 'hakker'.

/Jesper

--
Posted from dc2.co1-es.ip.cybercity.dk [212.242.13.86]