Browser
stl_s 3840
arlet 2470
anvend som tapet på skrivebordet
Fra : dusty

Dato : 13-09-01 14:09

kan man fjerne funktionen " Anvend som tapet på skrivebordet " i
højreklikmenuen når man surfer med Explorer
Jeg mener at have læst om det på et tidspunkt men kan ikke huske hvor
eller hvordan.

http://www.kandu.dk/

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 13-09-01 15:28

Thu, 13 Sep 2001 13:09:28 GMT, skrev "dusty" <dusty.news@kandu.dk>:

>kan man fjerne funktionen " Anvend som tapet på skrivebordet " i
>højreklikmenuen når man surfer med Explorer

Hvilken Windows bruger du?

Hvis du bruger 9x/Me kan du en hel masse af den slags med Winboost og
du kan sætte password på, så man ikke lige kan gå ind og lave
ændringer.

Om tapetet er med, husker jeg ikke (bruger ikke 98 mere), men du kan
downloade en trialversion af programmet, så kan du se, hvilke
muligheder, der er.

http://www.winboost.com
--
med venlig hilsen