PC som divx afspiller på TV'et
Fra : Santa Xcaze

Dato : 13-09-01 12:03

Hvilket grafikkort vil i anbefale!? Jeg har TV med svhs osv ... Jeg kan ikke
finde ud af, om jeg skal købe et normalt grafikkort, + trust televiewer da
jeg gerne vil have 1074x768 smidt over på TV'et eller om jeg skal gå efter
et eller andet tv kort sjov / grafikkort som har sådan en svhs chip med
1074x768 som nogen geforce 3 ...
`???

Fra : -= Tunes =-

Dato : 13-09-01 14:38

"Santa Xcaze" <hihi@hihi.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
efter
> et eller andet tv kort sjov / grafikkort som har sådan en svhs chip med

Har en trust televiewer den virker kanont her.. men den vil dog ikke køre
1024x768, tror det er tv'et der er noget skrammel, da der står i manualen
at televieweren skulle kunne det.. men det ser også helt fint ud i 800x600
ingen problemer der, købte et geforce 3 da det lige kom frem, og da havde
det ikke tv-out, så da jeg hørte om televieweren her i gruppen, hastede jeg
ud for at skaffe den, jeg kan kun anbefale den, den er for fed, jeg var
overrasket over hvor let den var at sætte til, ingen driver og ingen
programmer, man skulle bare tænde for tv'et og så kørte det.. (wow, jeg
lyder sgu som tv shop

/Tunes..

Fra : Santa Xcaze

Dato : 13-09-01 15:15

Oki tror også jeg køber sådan en fætter, kan man også godt bruge den når man
booter op på tv skærmen!?
Så tv-skærmen funger som monitor!?

Fra : Gysse

Dato : 13-09-01 15:19

jeps

Fra : Gysse

Dato : 13-09-01 15:17

Hej.

Min "Trust Televiewer" kører fint 1024 x 768 på TV'et

DVD står fint på Tv'et også - har ikke prøvet andet (divx)

Ivan

Fra : Peter Fibæk

Dato : 13-09-01 21:39

Ethvert grafikkort med TV out kan bruges.... bare din PC'er kan finde ud af
at afspille DiVX og du kan finde ud af at få den til at vise billedet på
TV'et, skulle der ikke være noget ivejen...

Selv bruger jeg et gammelt ATI All-In-Wonder AGP kort til sagen... men, som
sagt... bare kortet har en TV Out port, så skulle det virke...

--
~~==-- Peter Fibæk
Email: pefi@net.dialog.dk

'Eternal Life or your Money back'