Skrivarproblem Autocad2002LT
Fra : BOJO

Dato : 13-09-01 09:57

Hej!
Är det någon som känner till vad som är fel när linjerna i utskrift på en
lazerskrivare blir svaga och bestående av små små punkter.
Vid plott inga problem endast vid användandet av lazerfax.

Fra : Ukendt

Dato : 14-09-01 15:29

Hej

Jeg tror din printer skriver rasterbillede, prøv at vælge en HP driver at
printe til.
mvh

Fra : Michael

Dato : 14-09-01 22:41

Hej BOJO !

Jeg har et bedre bud på dit problem.

Prøv at gå ind i under Plot Style Table i Plot dialogboxen, tryk på Edit
knappen og sæt dine Pen number til tallet 7.

Du kan se mere om det på min AutoCAD-side:
http://www.michulla.subnet.dk/page6.html
rul ned til punktet - Print

God fornøjelse med din LT-version, det er bare lige sagen.

Hilsen fra
Michael