[OTD] Nedlæggelse af dk.edb.internet.udbyd~
Fra : Morten Kjaer Nielsen

Dato : 13-09-01 15:55

Forslag:
========

Jeg foreslår at gruppen dk.edb.internet.udbydere.xdsl nedlægges.

Begrundelse:
============

Topic i gruppen er ikke længere generelt omhandlede den oprindelige
beskrivelse for xDSL gruppen; "Erfaringsudveksling og debat om xDSL
forbindelser"

Oftere og oftere omhandler artiklerne News server, Firewalls,
support, Problemer med forskellige OS, Netværksopsætninger, Server
opsætninger og andet for xDSL udbydere-erfaringer irrelevante emner.

Denne trafik-typer findes der plads til i andre grupper i det danske
heraki, ligesom xDSL indlæg fint kunne være ontopic i
dk.edb.internet.udbydere

Ud af de sidste 94 indlæg jeg har pt. omhandler de 31 xDSL, de
resterende 63 omhandler andre emner.
Det giver en on-topic procentsats på 33%.

Forslagsstiller:
================

Morten Kjaer Nielsen <usenet.otd.xdsl@gummiand.dk>

Debatperiode:
=============

2001-09-13 til 2001-10-03

--
Hygge
Morten , anden er løs, http://gummiand.dk/

Fra : Palle Hans Jensen

Dato : 13-09-01 13:38

> Ud af de sidste 94 indlæg jeg har pt. omhandler de 31 xDSL, de
> resterende 63 omhandler andre emner.
> Det giver en on-topic procentsats på 33%.

I så fald: Hvor skal (skulle) de 31 on-topic indlæg rettes hen?

Fra : Morten Kjaer Nielsen

Dato : 13-09-01 14:02

Den Thu, 13 Sep 2001 14:38:29 +0200 skrev "Palle Hans Jensen"
<diesel@image.dk> :

Jeg finder det meget kedeligt at du valgte at ændrer på
opfølgningen, OTDs afholdes i dk.admin og ikke andre steder,
selve OTD´et er sendt hertil for orientering.

>I så fald: Hvor skal (skulle) de 31 on-topic indlæg rettes hen?

De grupper som er korrekte for de respektive emner.

--
- Er du ny på usenet, så kunne http://www.usenet.dk/ måske være stedet for dig.
- Disclaimer findes på http://disclaimer.gummiand.dk/