Kan det virkelig passe
Fra : Balduren

Dato : 12-09-01 22:02

Jeg sidder og roder med Jmail, og kan ikke forstå at bare det at
vise subjekts på de mails der ligger i mailboxen, tager meget
lang tid hvis man har filer der er lidt store her taler vi om
filer på 0,5 mb det er som om at den henter HELE mail få at man
kan få subject, kan det virkelig passe????????

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Anders Holbøll

Dato : 13-09-01 15:29

Balduren wrote:

> [...]
> filer på 0,5 mb det er som om at den henter HELE mail få at man
> kan få subject, kan det virkelig passe????????

Jeg ved ikke hvordan jmail har implementeret pop3-protokollen, men
protokollen giver i hvert fald mulighed for kun at hente titlerne (kunne
man ikke forstille sig, at det var det methoden "DownloadHeaders"
gjorde? Men den har du naturligvis prøvet).

--
Anders

Fra : Ukendt

Dato : 13-09-01 15:53

Jeg mener ikke at man kan det med pop3.

For at hente en mail bruger man
RETR [mail ID} og så smider den hele mailen ned.
Jeg testede lige på en pop3 server, og kunne ikke umidelbart hente blot
headers :(

Mvh.

Thomas

Fra : Anders Holbøll

Dato : 13-09-01 16:03

"Thomas L. Nielsen" wrote:

> Jeg mener ikke at man kan det med pop3.

Det er muligt, du ikke mener det, men tag og læs rfc'en.

(og tag også og læs http://www.usenet.dk/netikette/quote.html )
--
Anders

Fra : Ukendt

Dato : 19-09-01 17:38

Anders Wrote:
> Det er muligt, du ikke mener det, men tag og læs rfc'en.
Oki, jeg var bare ret sikker i min sag (Da jeg har arbejded med en primitiv
pop3 klient tidligere)

> (og tag også og læs http://www.usenet.dk/netikette/quote.html )

Okay, kan du bedre lide dette ?

Mvh.