Flexjob.
Fra : Jan Bang Madsen

Dato : 12-09-01 21:16

Hej

Jeg har lige et spørgmål. Hvilke økonomiske mulighed har man hvis man bliver
fyret fra et flexjob.

Hilsen

Jan

Fra : AnnetteS

Dato : 27-09-01 13:24

Det bliver vel kontanthjælp indtil man finder noget andet eller får
pension ? :-/

http://www.kandu.dk/

Fra : Helle Graabæk

Dato : 13-11-01 16:48

Hvis man bliver fyret fra et fleksjob så skal kommunen sørge for man bliver
tilbudt et nyt.
Der er desuden mulighed for at få en ledighedsydelse fra kommunen....Jeg
mener den svarer nogenlunde til understøttelse.

Fra : cybs

Dato : 14-11-01 00:23

Helle Graabæk skrev i meddelelsen
<9srfjb$106$1@sunsite.dk>...
> [...]
>Der er desuden mulighed for at få en ledighedsydelse fra
kommunen....Jeg
>mener den svarer nogenlunde til understøttelse.

Tjek det hellere - jeg er nemlig bange for, den både er
mindre, og med flere tidsbegrænsninger end understøttelsen.
Mener at have set en bekendtgørelse herom i retsdatabasen
for nylig.

MVH

susanne
--
New newsgroup formed for people with disabilities on
intimacy and relationships issues. Please ask your news

Fra : KH

Dato : 18-11-01 11:46

"Helle Graabæk" <libra3@libea3.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Der er desuden mulighed for at få en ledighedsydelse fra kommunen....Jeg
> mener den svarer nogenlunde til understøttelse.

Ledighedsydelsen svarer til 82% af højeste dagpengesats.
Hvilket ikke er acceptabelt. Hvorfor skulle flexjobbere ikke har samme
vilkår som alm. mennesker på arb.merkedet?
Jeg har hørt, at man i forbindelse med den nye pensionsreform vil øge denne
procentsats løbende, så den kommer på højde med alm. dagpengemodtagere.
Jeg skal selv i flexjob, men er meget skeptisk overfor kommunens evne til
at finde jobbet til mig.

Mvh. Klaus.

Fra : snurre

Dato : 07-11-02 13:18

http://www.kandu.dk/

Fra : snurre

Dato : 07-11-02 13:23

hej Jan

Hvis du bliver fyret fra et fleksjob kan du få ledighedsydelse der
svarer til 91 % af maks dagpenge. Men der skal være nogle betingelser
opfyldt:

at du fik ledighedsydelse før fleksjobbet, ellers skal du have været
ansat i fleksjob i 9 måneder indenfor 18 måneder>

jeg ved det, for min mand er i fleksjob, så jeg kender lidt til reglerne

Hilsen Tina

http://www.kandu.dk/