Erfaringer med Nokia 6210
Fra : Flemming Pedersen

Dato : 12-09-01 20:58

Hej

Jeg er på udkik efter en ny mobiltelefon og
har kikket lidt på en Nokia 6210.

Er der nogen som har gode/dårlige erfaringer
med denne mobiltelefon - og som vil dele deres
erfaringer med mig inden jeg køber ?

hilsen

Flemming

Fra : Flemming

Dato : 12-09-01 21:00

"Flemming Pedersen" <flemsing@usa.net> wrote in message
> [...]
> har kikket lidt på en Nokia 6210.
>
> Er der nogen som har gode/dårlige erfaringer
> med denne mobiltelefon - og som vil dele deres

Super tlf., det eneste minus er at den er langsom i menuerne.

--
Mvh. Flemming
See good thing in bad things

Fra : Rasmus A. Nielsen.

Dato : 12-09-01 21:09

"Flemming" <flemming@botmail.com> skrev:

> Super tlf., det eneste minus er at den er langsom i menuerne.

Den kræver også et godt signal for at virke ordentligt.

Men ellers en rigtig fin fon uden alt for meget POP.
God standby tider og taletider.
Gode knapper.
Flot design.

--
Venlig hilsen: Rasmus.
===========================

Fra : Flemming

Dato : 12-09-01 21:12

"Rasmus A. Nielsen." <rasmus@@bbservice.dk> wrote in message

> Den kræver også et godt signal for at virke ordentligt.

Hmm, det syntes jeg ikke jeg har oplevet.

Jepper

--
Mvh. Flemming
See good thing in bad things

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 12-09-01 21:58

> [...]
> har kikket lidt på en Nokia 6210.
>
> Er der nogen som har gode/dårlige erfaringer
> med denne mobiltelefon - og som vil dele deres

Prøv at søg lidt tilbage i gruppen, det har været oppe flere gange..

/Dennis

Fra : Hmm

Dato : 13-09-01 13:39

Hejsa,
Jeg har selv haft den i ca. 6 mdr nu.

Bedste telefon til dato. Kanon menu, mange rare ting, eks kalender, wap osv.
Der er ALTID dækning på den, også selv signalet er lavt.

Kan anbefales herfra.

Fra : Funky

Dato : 13-09-01 14:59

Tjaae, men dækningen er altså ikke lige så god som med min gl. 5110 Men
ellers er jeg kanon glad for den.

Frank

Fra : Rasmus A. Nielsen.

Dato : 13-09-01 16:02

"Hmm" <heino@ferieudlejning.dk> skrev:

> Bedste telefon til dato. Kanon menu, mange
> rare ting, eks kalender, wap osv. Der er ALTID
> dækning på den, også selv signalet er lavt.

Hvilken version software er der på din N6210 ?
Min har tiltider problemer under 3 streger, hvilket jeg syntes er lidt
ringe.

Pile tasterne højre/ventre burde være byttet om med Ring op og Læg på
tasterne. Jeg rammer hele tiden læg på tasten når jeg skal skrive en hurtig
SMS. Men igen, dette er en lille træls fejl, som man kan lære at leve med.

--
Venlig hilsen: Rasmus.
===========================

Fra : brian

Dato : 13-09-01 16:05

"Flemming Pedersen" <flemsing@usa.net> skrev i en meddelelse
> [...]
> har kikket lidt på en Nokia 6210.
>
> Er der nogen som har gode/dårlige erfaringer
> med denne mobiltelefon - og som vil dele deres

Havde en nokia 6210 der tabte signalet
hele tiden. efter 3 rep. uden at det hjalp
byttede de den til en ericsson T39
som virker perfekt

Brian