Køb af Internt Modem !!!
Fra : Lind

Dato : 12-09-01 20:57

Hej NG

Jeg ville gerne høre jeres anbefaling af et godt/stabilt internt modem.
Jeg køber normalt selv eksterne, men det skal være internt af pladsmæssige
årsager.
Det må også gerne være rimelig billigt : )
Det skal selvfølgelig være et 56K modem.

VH.

Lind

Fra : Finn Jensen

Dato : 13-09-01 08:47

"Lind" <marlinmo@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> årsager.
> Det må også gerne være rimelig billigt : )
> Det skal selvfølgelig være et 56K modem.

Prøv at se på et tecCom 56 V.90 til kr. 299,-. Kan bl.a. fåes i ComputerCity
uden at binde sig til en bestemt udbyder. Det er et rigtig godt og stabilt
voice/fax/data modem.

--
Venlig hilsen
Finn Jensen