Explore problemer......hjælp
Fra : jöinz

Dato : 12-09-01 19:58

Hejsa

Når jeg bruger stifinder/explorer og dobbeltklikker på en mappe åbner den
søg funktionen i stedet for at bruge explore funktionen. Jeg har prøvet at
ændre dette i fil-typer, men det kunne ikke lade sig gøre.
Hvad hedder det lille program/script som kører explore? Så kan jeg jo
tilføje den i fil-typer og så burde den virke igen.

Mvh. Jens Mariager

Ps. Svar gerne CC på mail: mariager@superbruger.dk

Fra : René Jensen

Dato : 12-09-01 22:45

"jöinz" wrote:
> [...]
> Hvad hedder det lille program/script som kører explore? Så kan jeg jo
> tilføje den i fil-typer og så burde den virke igen.

Den .EXE-fil hedder bare EXPLORER.EXE, man kan så sætte nogle parametre
på den så den f.eks. starter med at åbne stifinder på sit CD-ROM drev i
stedet for Crevet.

--
Med venlig hilsen,
René Jensen

Once a wise man told me this:
"I consider Windows as I consider bad weather ... I accept it and hope
for something better!"

Fra : jöinz

Dato : 13-09-01 18:14

Jeps, det har jeg fundet ud af men den åbner i et nyt vindue og jeg vil have
at den skal åbne i samme vindue.
Jeg har ellers valgt i options at den skal åbne i samme vindue.
Mystisk.

Mvh. Jens