Program til at teste hardware
Fra : Lars Christoffersen

Dato : 12-09-01 16:03

Jeg er på jagt efter et program til at benchmarke hardware.

Det skal gerne omfatte HD, grafik, genrel ydelse, CD-rom, og gerne andet.

Jeg vil gerne kunne sammenligne i en database online.

Kan jeg få nogle råd til hvilket program jeg skal ud og investere i???

Lars

Fra : René Jensen

Dato : 12-09-01 17:59

Lars Christoffersen wrote:
> [...]
>
> Jeg vil gerne kunne sammenligne i en database online.
>
> Kan jeg få nogle råd til hvilket program jeg skal ud og investere i???

Har du prøvet at kigge forbi www.madonion.com ??? -Der skulle også ligge
en benchmark, som koncentrere sig om hele computer-systemet og ikke kun
det kende 3D Benchmark 2001.

--
Med venlig hilsen,
René Jensen

Once a wise man told me this:
"I consider Windows as I consider bad weather ... I accept it and hope
for something better!"

Fra : Thf

Dato : 13-09-01 14:40

>Har du prøvet at kigge forbi www.madonion.com ??? -Der skulle også ligge
>en benchmark, som koncentrere sig om hele computer-systemet og ikke kun
>det kende 3D Benchmark 2001.
Der er vist rigtigt nok, jeg mener at deres 3dmark99 var bedre til at taste
hele systemet, hvor 3dmark2001 mest skulle være grafikkort orienteret.

--
Brøndby
MVH THF Cessna 182S

Fra : Peter Rinder

Dato : 12-09-01 18:13

Prøv SiSoft Sandra.
Godt all-round test-program.

/Peter

Fra : Thomas Nørgaard

Dato : 12-09-01 22:30

Prøv wintune, tror nok det er www.wintune.com
der er en online database der kan sammenligne dit system med de andre der
bruger testen...

Thomas