CyberCity nyhedsgruppe?
Fra : sls

Dato : 12-09-01 10:38

Hej NG!!

Har CyberCity en nyhedsgruppe hvor man kan henvende sig med sine CyberCity
Problemer, eller er det her det foregår?

Mvh sls

Fra : Thomas

Dato : 12-09-01 10:49

sls wrote:
> Hej NG!!
>
> Har CyberCity en nyhedsgruppe hvor man kan henvende sig med sine CyberCity
> Problemer, eller er det her det foregår?

SVJV hedder de cybercity.*

--
Don't waste space

Fra : sls

Dato : 12-09-01 11:45

"> SVJV hedder de cybercity.*

Takker, jeg havde søgt på Cyber*, men kommer ligt fra TDC internet og havde
ikke nulstillet listen.

Mvh sls

Fra : Simon H. Pedersen

Dato : 12-09-01 11:01

"sls" <sls@sol.dk> wrote in message news:9nnaf3$kl4$1@news.cybercity.dk...
> Hej NG!!
>
> Har CyberCity en nyhedsgruppe hvor man kan henvende sig med sine CyberCity
> Problemer, eller er det her det foregår?

Du er velkommen til at skrive i news:cybercity.xdsl

> Mvh sls

Mvh. Simon Pedersen