Tåbeligt !!!
Fra : Leo Vaeversted

Dato : 12-09-01 05:16

Ja, det skulle jo ske at jeg modtog et eller andet, som en sms besked, ang.
katastrofen i USA, men det virker totalt underlig, at Danskere ikke har mere
rotation, end at ville betale en masse kroner til telefonselvskaberne.

Fin måde at tjene penge på, mon det er dem selv som har startet den slags
sms beskeder.

Fra : maxses

Dato : 12-09-01 07:14

Jeg er fuldstændig enig, og i det hele taget burde alle kædebeskeder
afskaffes...

Mvh MAx

http://www.kandu.dk/

Fra : Snoop

Dato : 12-09-01 11:11

Måske er det enda mobiltelskaberne som starte nogle af dem, bare for at
tjene nogle nemme penge

/Snoop\

Fra : Bluesboys

Dato : 12-09-01 11:52

Leo Vaeversted <leo@venlig.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9nmncv$bde$1@sunsite.dk...
> [...]
> rotation, end at ville betale en masse kroner til telefonselvskaberne.
>
> Fin måde at tjene penge på, mon det er dem selv som har startet den slags

Tja man kan sagtens se, at du ikke har nogle bekendte der kunne være
involveret i katastrofen. Og man kan også se at dit medmenneskelighed kunne
ligge på et sted, der er mindre end din åbenbart hårdt ramte pengepung......

Søren Hansen

Fra : maxses

Dato : 12-09-01 12:14

Fint svar....hvad ville det hjælpe "bekendte at vi sender en sms rundt?
ville en alm. tanke ikke være ligeså god/medmenneskelig?

Mvh Max

http://www.kandu.dk/

Fra : Bluesboys

Dato : 12-09-01 12:24

maxses <maxses.news@kandu.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:boHn7.11829$sk1.386075@news010.worldonline.dk...
> Fint svar....hvad ville det hjælpe "bekendte at vi sender en sms rundt?
> ville en alm. tanke ikke være ligeså god/medmenneskelig?
>

> Mvh Max

Selvfølgelig ville det være det. Det er bare måden at hakke på folk, som
viser det på denne måde, der gjorde mig harm.

Mvh
Søren

Fra : Bluesboys

Dato : 12-09-01 12:39

> [...]
>

> Mvh Max

Selvfølgelig ville det være det. Det er bare måden at hakke på folk, som
viser det på denne måde, der gjorde mig harm. Hvis man ikke synes om det kan
man jo bare lade være med at sende den videre.

Mvh
Søren

Fra : John K

Dato : 12-09-01 12:27

> [...]
kunne
> ligge på et sted, der er mindre end din åbenbart hårdt ramte

Sikke dog en gang vrøvl ærlig talt. Det hjælper sku' da ikke en skid at
sende den slags SMS'er rundt andet end Teleselskaberne, der tjener penge på
et.
Det har intet med mangel på medmenneskelighed at gøre.

Der er da mange langt bedre måder at hjælpe på.

Jeg tror iøvrigt ikke på at det er Teleselskaberne der har startet det. Det
ville være pinligt for dem hvis det kom frem.
..

Mvh

John K

Fra : maxses

Dato : 12-09-01 12:45

Det er jo også det vi gør, men dette er jo et "diskutions" forum, så jeg
synes ikke helt at dit argument holder....samme

http://www.kandu.dk/

Fra : John K

Dato : 12-09-01 13:11

> Det er jo også det vi gør, men dette er jo et "diskutions" forum, så jeg
> synes ikke helt at dit argument holder....samme

Hvad svarer du på?

Kig lige forbi www.usenet.dk/netikette/quote.html

-det vil gøre det hele meget nemmere....

Mvh

John K

Fra : A. Anonym

Dato : 14-09-01 20:28

snip
> [...]
mere
> rotation, end at ville betale en masse kroner til telefonselvskaberne.

Hvad er der galt i det? Jeg fatter ikke at folk ikke har mere ratation, end
at de vil betale en masse kroner til Post Danmark når de sender julekort...

Der er ingen der tvinger dig til at sende SMS. 25 øre er også mange penge.

> Fin måde at tjene penge på, mon det er dem selv som har startet den slags
> sms beskeder.

Hvorfor er du så sur over, at der er nogle der tjener penge?