TERROR !!!!!
Fra : Peter Mathiesen

Dato : 11-09-01 16:05

Jeg syntes at vi alle må sende en tanke til usa....
og håbe på det bedste fra nu af...!!!!!!

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 11-09-01 16:14

"Peter Mathiesen" <peter.mathiesen@get2net.dk> wrote in message
> Jeg syntes at vi alle må sende en tanke til usa....
> og håbe på det bedste fra nu af...!!!!!!

Ja det må vi nu gøre.. Men er det ikke lidt pinligt at usa ikke fik gjort
noget i tide?? Men verden følger dem nu nok,, CNN.com er da totalt nede...

Fra : DWM

Dato : 11-09-01 16:28

> Ja det må vi nu gøre.. Men er det ikke lidt pinligt at usa ikke fik gjort
> noget i tide?? Men verden følger dem nu nok,, CNN.com er da totalt nede...

Hvad skulle de have gjort?
--
Med Venlig Hilsen / Best Regards
Kenneth Iversen

PS: No it´s not a valid emailaddress

Fra : bRilliance

Dato : 11-09-01 16:30

Helt enig!!! Det er da nok det mest forfærdelige jeg længe har hørt!!! Ham,
der er ansvarlig for det burde fanme kastreres med en rusten ske!!!

Fra : DWM

Dato : 11-09-01 16:34

"bRilliance" <m-astrup@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Helt enig!!! Det er da nok det mest forfærdelige jeg længe har hørt!!! Ham,
> der er ansvarlig for det burde fanme kastreres med en rusten ske!!!

Alt for mild straf

Fra : Flemming Nielsen

Dato : 11-09-01 17:21

> Jeg syntes at vi alle må sende en tanke til usa....
> og håbe på det bedste fra nu af...!!!!!!

En tanke og tåre fra mig.

Flemming Nielsen

Fra : Alex Hansen

Dato : 11-09-01 18:42

Jeg kan overhovedet ikke forstå hvordan peroner kan få sig selv til at gøre
sådan nogle forfærdelige ting mod helt uskyldige medmennesker...

Helt sikkert en tanke herfra til alle de personer som har måttet lide under
denne katastrofe!!! ´-(