Fra : Patrick Blom

Dato : 11-09-01 15:55

From: "Patrick Blom" <privat-post@privat.dk>
Subject: OT: Et minuts stilhed for bombeofrene i USA...
Date: 11. september 2001 16:53

Dette er det mest chokerende jeg nogensinde har været med til. Er det 3.
verdenskrig, eller hvad skal der ske nu?

Fra : DWM

Dato : 11-09-01 16:33

"Patrick Blom" <privat-post@privat.dk> skrev i en meddelelse
> Dette er det mest chokerende jeg nogensinde har været med til. Er det 3.
> verdenskrig, eller hvad skal der ske nu?

Det tvivler jeg nu på at det vil blive. Men der er ingen tvivl at det
fremover vil påvirke hele verden og jeg håber inderligt at de finder
ud af hvem der er bag det så de kan blive straffet for hvad de har gjort.
--
Med Venlig Hilsen / Best Regards
Kenneth Iversen

PS: No it´s not a valid emailaddress

Fra : Brian Bilenberg

Dato : 11-09-01 18:18

> Dette er det mest chokerende jeg nogensinde har været med til. Er det 3.
> verdenskrig, eller hvad skal der ske nu?

Det tror jeg ikke det gør (forhåbentlig ikke), men jeg er ret sikker på at
når USA finder ud af hvilke islamiske fundamentalistiske (hvem andre kan
finde på sådan noget...) der står bag, så bliver de eller hele deres nation
bombet tilbage til stenalderen.

Noget af det væste synes jeg dog er at det nærmest er blevet til national
festdag i Palæstina...det er bare for langt ude.

Mvh. Brian

Fra : Peter Olsen

Dato : 11-09-01 18:34

Tja, men hvorfor undrer det mig ikke???

==========
[Na]ZanZan
http://www.pcgame.dk/counter-strike - The Counter-strike Central
==========

Fra : Peter Mathiesen

Dato : 11-09-01 19:02

Prøv lige at se dette...

http://www.ed.brocku.ca/~nmarshal/nostradamus.htm

Fra : Kamran Sarwar

Dato : 13-09-01 21:27

Det er 3 minutters stilhed i resten af Europa - men 2 minutters i DK pga
gamle traditioner - en lille korrektion

mvh

Kamran Mohammed Sarwar