Løse RJ-45 stik?
Fra : Lars Bonnesen

Dato : 11-09-01 10:07

Ved ikke, om det falder helt ind under hardware... men løse RJ-45 stik...
hvor kan man købe disse (billigt) i Kbh./Frederiksberg?

Vh, Lars.

Fra : René Jensen

Dato : 11-09-01 10:50

Lars Bonnesen wrote:
> Ved ikke, om det falder helt ind under hardware... men løse RJ-45 stik...
> hvor kan man købe disse (billigt) i Kbh./Frederiksberg?

Uden at sige det med sikkerhed ville jeg gætte på enten Zitech Computer
(på Falkoneer Allé) eller måske Brinck Electronik (mener den ligger
omkring Nørreport st.) -- og selvf. afhænger det måske også lidt af hvor
mange løse stik du skal bruge...

--
Med venlig hilsen,
René Jensen

Once a wise man told me this:
"I consider Windows as I consider bad weather ... I accept it and hope
for something better!"

Fra : Testpersonen

Dato : 11-09-01 19:01

"Lars Bonnesen" <none@none1.com> wrote in message
> Ved ikke, om det falder helt ind under hardware... men løse RJ-45 stik...
> hvor kan man købe disse (billigt) i Kbh./Frederiksberg?

Kig forbi www.brinck.dk de har ved jeg.. også crymptang !

Testpersonen

Fra : Kasper Daniel Hansen

Dato : 11-09-01 20:26

Evt. rj-trading, de har en butik tæt ved nørrebro station. Godt nok siger de
"aut. only", men hvis man betaler kontant/dankort i deres butik så er der
ingen problemer.

Kasper

Fra : Fischer & Døssing

Dato : 12-09-01 03:49

"Lars Bonnesen" <none@none1.com> skrev i en meddelelse

> Ved ikke, om det falder helt ind under hardware... men løse RJ-45
> stik... hvor kan man købe disse (billigt) i Kbh./Frederiksberg?

Telebutikken online.
Gratis bragt til døren.
Bekvemt.

--