Gameport problemer!
Fra : Zeuner

Dato : 11-09-01 05:30

Hej Ng'ere

Jeg har efter ikke at have brugt mit rat i længere tid, brug for at
installere dette igen. Jeg har i mellemtiden haft formateret dyret!

Nu er problemet at win 98 ikke finder rattet efter at have installeret
drivere. Jeg synes dog at kunne at erindre at disse drivere ikke var
specielt pålidelige, så jeg startede med at sætte mit gamle Wingman joystick
til. Dette kan jeg heller ikke finde, så jeg rettede nu opmærksomheden mod
gameporten.

Gameporten findes på mit Creative Live kort, og står til at fungere under
systemhåndtering. Bundkortet er et ASUS A7V, og har onboard audio. Men lyden
på bundkortet er "disabled" i BIOS, så der burde ikke være nogle konflikter
her.

Jeg er nu på bar bund. Er der en venlig sjæl, som kan gennemskue hvad der
kan være galt, og hvad jeg skal tjekke??

På forhånd tak

Fra : Rasmus Klitgaard-Nie~

Dato : 11-09-01 07:32

Zeuner <zeuner@worldonline.dk> skrev i en nyhedsmeddelelse:Hpgn7.9745$sk1.358075@news010.worldonline.dk...
> [...]
> på bundkortet er "disabled" i BIOS, så der burde ikke være nogle konflikter

Har du husket at tilføje joystick/rat til listen af spilleenheder? Det er jo kun USB joysticks der bliver fundet automatisk...

Fra : Zeuner

Dato : 11-09-01 14:14

Ja, jeg har tilføjet en del for at være sikker!

Rasmus Klitgaard-Nielsen <pinky@cs.auc.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3b9db054$0$290$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...