terminalbaseret browser der understøtter
Fra : Thomas L. Kjeldsen

Dato : 10-09-01 23:12

Hejsa,
findes der en terminalbaseret browser ala lynx eller w3m der
understøtter gængs javascript - til linux eller freebsd?

mvh Thomas

Fra : martin@schultz.adsl.~

Dato : 13-09-01 18:37

Det har jeg aldrig hørt om.

Fra : Peter Makholm

Dato : 13-09-01 18:50

"Thomas L. Kjeldsen" <tlk@tigerdyr.wheel.dk> writes:

> findes der en terminalbaseret browser ala lynx eller w3m der
> understøtter gængs javascript - til linux eller freebsd?

Jeg kender desvære ikke nogle. Hvis jeg havde tid, ville jeg gerne
arbejde på at embedde Spidermonkey
(http://mozilla.org/js/spidermonkey) i links.

Jeg har bare ikke tid og kender ikke nogen der har haft nok tid til at
jeg kunne overbevise dem til at det var noget for dem.

-- Allan Olesen på dk.edb.system.unix