Teledk ADSL og Linux
Fra : Peter Andersen

Dato : 10-09-01 22:21

SKal ha lavet en linuxmaskine til roter for en teldk ADSL linie med fast IP
adresse...

Kender nogen et par gode link til opsætning (bliver nok RH71) og så skal jeg
har sat min grundigt ind i de nye firewall system under den nye kerne, et
par link også?

Er der noget bestemt jeg skal være opmærksom på? Hvad med
hardwarebegrænsninger?

vh. Peter

Fra : Thomas More

Dato : 12-09-01 18:44

Søg efter IPTables HowTo i Google.

Der er et glimrende eksempel der blot skal ændres en lille smule for at
virke. Ret let at sætte op, og spiller 100% her.

Fra : Peter Andersen

Dato : 12-09-01 21:21

Hejsa

jeg fandt den i en pdf...er den den du mener?
http://www.telematik.informatik.uni-karlsruhe.de/lehre/seminare/LinuxSem/dow
nloads/netfilter/iptables-HOWTO.pdf