TDC ADSL Modem lyd?
Fra : Lars Knudsen

Dato : 10-09-01 19:16

Hejsa,

Så lykkedes det endelig - ADSL igen - godt nok dejligt at trække 1 mbit/s
ned igen efter at have været på ISDN halvanden måned. Godt nok denne gang
hos TDC, der jo trods min - nok mest refleksagtige - modstand mod at købe
produkter hos TDC hvis anden mulighed forligger, jo rent faktisk kører
ganske glimrende.

Men... Det er egentlig nok helt andet - min Siemens ADSL modem har en høj-
tonet lyd når det er tændt. Har de det??? For jeg syntes godt nok, at det er
irriterende at lytte til. Gider bare ikke lige skulle vælte ned i
Telebutikken for at bytte det hvis de nu bare ER sådan?

Nogen?

** Lars

Fra : Simon Pedersen.

Dato : 10-09-01 20:19

"Lars Knudsen" <lkn@galileo.dk> skrev i en meddelelse

[SNIP spørgsmål om lyd]

> Har de det???
> Nogen?

Jeg har aldrig hørt en tone fra dem.

--
Mvh. Simon Pedersen

Over himself, over his own
body and mind, the individual is sovereign

Fra : Svend Erik Jensen

Dato : 10-09-01 20:31

On 10 Sep 2001 18:15:49 GMT, Lars Knudsen wrote in
dk.edb.internet.udbydere.xdsl
> [...]

>irriterende at lytte til. Gider bare ikke lige skulle vælte ned i
>Telebutikken for at bytte det hvis de nu bare ER sådan?

Der er andre der har haft samme problem, og at få det byttet er eneste
løsning. Så på med overfrakken.

--
Med venlig hilsen / Mes meilleures amitiés / Best regards
Svend Erik Jensen

Fra : Peter

Dato : 10-09-01 20:44

"Lars Knudsen" skrev

> [...]
> godt nok, at det er irriterende at lytte til. Gider bare ikke lige skulle
> vælte ned i Telebutikken for at bytte det hvis de nu bare ER sådan?

Jeg oplevede præcis det samme med et Siemens-ADSL-modem, og
fik det derfor byttet. Det nye eksemplar er væsentligt mere støjsvagt,
og jeg lægger faktisk ikke længere mærke til det.

Fra : Lars Knudsen

Dato : 12-09-01 20:39

Hej alle Jer der svarede,

> [...]
> at det er irriterende at lytte til. Gider bare ikke lige skulle vælte
> ned i Telebutikken for at bytte det hvis de nu bare ER sådan?

Og tak - jeg smutter en tur forbi TDC!

** Lars