Jhay & Jhones (norske skovkatte) til salg.~
Fra : plu2

Dato : 10-09-01 18:50

Hejsa

Mine norske skovkatte Jhay & Jhones leder efter et nyt hjem fordi jeg ikke
kan tage dem med til Koh Tao hvor jeg slår mig ned.
De er næsten 2 år gamle, kærlige, velopdragne og med stamtavler.
Hvis det har fanget din interesse så tag et kig her:

http://www.plu2.dk/jhay_and_jhones/

Med venlig hilsen

plu2

ps. nej det er ikke min rigtige e-mail adresse.
Den er at finde neders på ovenstående link.

Fra : Lily

Dato : 10-09-01 19:57

plu2 <plu2@forkert.adresse.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:217n7.9299$sk1.337157@news010.worldonline.dk...
> [...]
>
> plu2
>
> ps. nej det er ikke min rigtige e-mail adresse.
> Den er at finde neders på ovenstående link.

Hvor er det nogle meget smukke katte og flotte billeder. Jeg ville ønske at
jeg selv kunne tage dem.
Held og lykke.