Datakabel til Siemens
Fra : Poul Max Christensen

Dato : 10-09-01 18:34

Jeg har købt et link kabel til Siemens og efter at have prøvet det, kan jeg
komme i forbindelse med de fleste af M35'ens funktioner men ikke C25 - på
kablet er der en label der faktisk indikere S25/C25.
Inden jeg reklamere kunne jeg godt tænke mig at måle det igennem for at se
om det er kablet eller fejlen er et andet sted.
Er der nogen der har en oversigt over hvordan benene skal være forbundet.
mv.
Poul Max

Fra : Morten Lynnerup

Dato : 11-09-01 19:48

Kablet fejler intet, men c25 har ingen funktioner via datakabel (udover
modem, så vidt jeg husker)

Morten

Fra : Poul Max Christensen

Dato : 11-09-01 20:08

OK - men det virker nu heller ikke som om der ordentlig fat i M35'eren.
Mv.
Poul Max

Fra : Morten Lynnerup

Dato : 12-09-01 16:23