dwf til dwg
Fra : Jesper Stevnhoved

Dato : 10-09-01 18:01

Kan jeg konvertere en .dwf til dwg eller dxt

Jeg har intet CAD program, men skal arbejde videre med filen i Illustrator..

--
Posted from dc2.co1-es.ip.cybercity.dk [212.242.13.86]

Fra : H.J.Suurland

Dato : 11-09-01 07:43

"Jesper Stevnhoved" <jesper@jspr.dk> skrev i en meddelelse
> Kan jeg konvertere en .dwf til dwg eller dxt

Ja... Hvis du arbejder med dwf formater bruger du sikkert Whip som viewer,
til at læse den i Internet Explorer. Med denne application kan du gemme i
dwg format.

Har du ikke Whip som application til din Explorer, så kan du downloade der
her: (gratis)
http://www3.autodesk.com/adsk/section/0,,163301-123112,00.html

Mvh/Hans