:Hansol 900p & Radeon DDR 32 vs. X
Fra : Plazm0id

Dato : 10-09-01 17:26

Hey NG,

Jeg har lige faaet ny skaerm + grafikkort til min pc... problemet er bare
at det koerer af haaen til under mandrake 7.2 faetteren..

Det er flg. jeg har anskaffet mig:

:Hansol 900p
ATI Radeon DDR 32

Den kan ikke identificere mit grafikkort, og min skaerm er heller ikke
under stoettet.. :( nedtur..!

Jeg ved med sikkerhed hvad min skaerm kan klare, man kan det nytte at
aendre noget hvis X bare alligevel crasher? eller goer den det?
Hvad hedder den der .CONF-fil hvor hz/ h og v tingene kan aendres?

evt erfaringer med lign. hardware eller probs.

Plazm0id
--
Avoid the gates of hell. Use *nix

Fra : Henrik Nygaard

Dato : 10-09-01 23:46

On Mon, 10 Sep 2001 18:25:30 +0200, Plazm0id <Plazm0id@phreaker.net>
wrote:

> [...]
>Hvad hedder den der .CONF-fil hvor hz/ h og v tingene kan aendres?
>
>evt erfaringer med lign. hardware eller probs.

Hvilken version af X kører du med? Radeon chippen er understøttet i de
nyere versioner, og skærmen understøtter sikkert også DCC, således at
den automatisk vil blive konfigureret.

Mvh. Henrik

Fra : Jesper

Dato : 12-09-01 15:17

jeg kører med den standart X som at der er i mandrake 7.2