Hvilket kabinet
Fra : Kim Eichen

Dato : 10-09-01 16:47

Hej gruppe
Jeg overvejer at skifte mit kabinet til enten et Lian Li PC-70 kabinet eller
et Addtronics 7896A kabinet. Hvilket kabinet er det bedste valg? Jeg har i
forskellige tests læst at Addtronics kabinettet larmer en del, er det
rigtigt? For Lian li kabinettets vedkommende: Er der nogen der har prøvet at
modificere det, så der kan være plads til en Enermax strømforsyning - jeg
vil nødig ud også og skulle købe ny strømforsyning.

Mvh Kim Eichen
eichen@worldonline.dk

Fra : LaPPe

Dato : 10-09-01 18:16

Jeg har hørt så meget om den Enermax PSU, hvad er der så godt ved den?

--
Mvh. Lars Sørensen
http://www.lappe.dk

Fra : Søren 'Mufoxe' Lund ~

Dato : 12-09-01 13:11

In article <3b9cf46d$0$375$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>,
lars@lappe.dk says...
> Jeg har hørt så meget om den Enermax PSU, hvad er der så godt ved den?

Jeg har netop læst et par artikler i OC gruppen, hvor der klages over
både kvaliteten og larmen, den laver. Konsensus i gruppen er at den ikke
er pengene værd.

--
/Søren

Husk, Google er din ven :)

Fra : Kim Eichen

Dato : 12-09-01 14:50

Det kan godt være, men nu har jeg allerede strømforsyningen.

Mvh Kim Eichen

Fra : Søren 'Mufoxe' Lund ~

Dato : 16-09-01 11:23

In article <NGJn7.7083$9V5.400310@news000.worldonline.dk>,
eichen@worldonline.dk says...

> Det kan godt være, men nu har jeg allerede strømforsyningen.

Kan du støtte op omkring det eller er det bare noget, folk siger? Jeg har selv
gået med overvejelser om at anskaffe mig sådan en fyr, men har med vilje ikke
gjort det p.g.a. den dårlige omtale.

--
/Søren

Husk, Google er din ven :)

Fra : Kim Eichen

Dato : 16-09-01 16:56

Jeg har ikke haft nogen problemer med den og jeg synes at den virker som et
gedigent produkt.

Fra : Brian Sørensen

Dato : 10-09-01 19:11

> [...]
> modificere det, så der kan være plads til en Enermax strømforsyning - jeg
> vil nødig ud også og skulle købe ny strømforsyning.

Modificere, for at få plads???
Montering af Enermax i Lian Li plejer normalt ikke at give problemer.

Med venlig hilsen

Brian Sørensen