Bestilling af Boomtown ikke muligt :-(
Fra : Thomas Jensen

Dato : 10-09-01 09:48

Jeg ville idag bestille boomtown adsl, så jeg ringede til TDC.
Men man kan kun bestille det på www.boomtown.dk/
sagde den flinke mand, men der kan man ikke bestille noget som helst der er
kun en javascript alert som siger at "her kan man bestille boomtown adsl"

underligt da der i worddokumentet står at man kan ringe til dem ?!

mvh

Thomas

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 10-09-01 13:22

"Thomas Jensen" <thomas@thomas-jensen.dk> wrote in message
> [...]
> kun en javascript alert som siger at "her kan man bestille boomtown adsl"
>
> underligt da der i worddokumentet står at man kan ringe til dem ?!

Du kan vel også ringe og bestille,,, Prøv at ringe een gang mere.. Da jeg
gjorde dem opmærksom på at man stadig ikke kunne bestille. Sagde han at de
ikke var helt færdige..

Og husk så, hvis du vil have en Router med koster det 575 Kroner.. Som jeg
også gjorde dem opmærksom på, da det ikke står nogen steder. Ud over i en
PDF fil, som jeg desúden ikke lige kan finde...

Fra : Christian Erritsø

Dato : 10-09-01 15:17

> Og husk så, hvis du vil have en Router med koster det 575 Kroner.. Som jeg
> også gjorde dem opmærksom på, da det ikke står nogen steder. Ud over i en
> PDF fil, som jeg desúden ikke lige kan finde...

Bestilling af Boomtown kan _udelukkende_ lade sig gøre online. Hvis du har
en igangværende bestilling, så kan du ringe til TDC Internet, men selve
bestillingen kan de ikke klare for dig.

Christian Erritsø
"Jeg repræsenterer med denne udtalelse mig selv og ikke TDC Internet"

Fra : RaYmAn

Dato : 10-09-01 14:08

> [...]
er
> kun en javascript alert som siger at "her kan man bestille boomtown adsl"
http://www.boomtown.net/adsl/bt.adsl.php
Her er bestillingen..
Dog virker det som om de har nogle problemer da jeg går en god bunke
fejlmeddelser :P
Nå, men i det mindste kan man glæde sig over de ikke køre IIS (ok...jeg kan
glæde mig over det ;))
Mvh Jens

Fra : Thomas Jensen

Dato : 10-09-01 14:40

ja nu er der kommet en bestillingsformular endelig )

mvh

Thomas

Fra : Jesper Giovanni

Dato : 10-09-01 21:24

> ja nu er der kommet en bestillingsformular endelig )

Well....men man skal oprette sig som "City Member" for at fålov til at
bestille. Og det er godtnok gratis indtil 311201...men derefter skal man
betale. Jeg vil jo ind og se hvad de skriver i den bestillingsformular. Vil
finde ud af om man kan konvertere sin Netexpres til Boomotwn do. smertefrit.

"* Som et intro tilbud kan du blive Boomtown City Member for 0,- kr. frem
til den 31.12.2001. Herefter vil prisen være 29,- kr. pr. md., hvis du er
NetExpress ADSL, Opasia eller NetTid kunde. Er du NetBasis kunde, Pro@ccess
kunde eller er du ikke Internet kunde hos TDC Internet er prisen 44,- kr.
pr. måned. Med Boomtown ADSL er du automatisk Boomtown City Member."

--
Jesper

Fra : Twn-Twrn

Dato : 10-09-01 22:48

> [...]
> kunde eller er du ikke Internet kunde hos TDC Internet er prisen 44,- kr.
> pr. måned. Med Boomtown ADSL er du automatisk >Boomtown City Member."
Automatisk ? ikke gratis ?

Fra : Svend Jørgensen

Dato : 12-09-01 10:35

"Twn-Twrn" <1337@rocker.dat> wrote in message

frem
Pro@ccess
> Automatisk ? ikke gratis ?

Jeg talte med en TDC pige (sonofon skal ikke have monopol , som sagde at
det var gratis for Boomtown ADSL kunder, og iøvrigt som ovenfor for andre
kunder.

--
Svend

Fra : Svend Jørgensen

Dato : 10-09-01 23:15

"Jesper Giovanni" <jesper-giovanni@post.teleFJERN.dk> wrote in message

> [...]
> kunde eller er du ikke Internet kunde hos TDC Internet er prisen 44,- kr.
> pr. måned. Med Boomtown ADSL er du automatisk Boomtown City Member."

Well, automatisk Boomtown City Member, betyder det at man automatisk
betaler, eller at det er inkluderet ?

btw, så kan en ZyXEL prestige 310 tjene sig ind på et halvt år.

--
Svend

Fra : Jesper Giovanni

Dato : 11-09-01 19:28

"Svend Jørgensen" <svend.e@image.dk> wrote in message
> Well, automatisk Boomtown City Member, betyder det at man automatisk
> betaler, eller at det er inkluderet ?
>
> btw, så kan en ZyXEL prestige 310 tjene sig ind på et halvt år.

Man skal melde sig ind før man kan komme til bestillingssiden. Hvad nu hvis
jeg ikke finder de yderligere detlajer interessante!? Og dermed ikke vælger
at bestille Boomtown ADSL...så har jeg tilmeldt mig til noget som koster
penge efter 311201. Underlig politik, og nok ikke den smarteste måde at få
nye kunder på.

--
Jesper

Fra : Johnny Berggren

Dato : 17-09-01 00:01

Jeg kan godt se problematikken i og melde sig ud igen.

Fra : René Rolighed Christ~

Dato : 26-10-01 09:54

Lige et spørgsmål i denne forbindelse (jeg er ikke den vilde netværkshaj)...
Vil Zyxel tingen virke med BoomTown ADSL? Og er der så nogen der kender
noget til hvad muligheder Zyxel tilbyder for routeradministration?

/Rolighed

Fra : René Rolighed Christ~

Dato : 26-10-01 10:09

Husk forøvrigt at hvis du vælger Zyxel, skal du lægge penge oveni til en hub
hvis du skal have flere PC'er tilsluttet! I Cisco routeren er der 4 porte!