ADSL i Stensved
Fra : SmaRTrxxv

Dato : 10-09-01 05:33

Hej NG.....

Er der nogle som ved om det er muligt at få ADSL i Stensved ved Vordingborg,
jeg spørger fordi jeg skal flytte ned til området og overvejer derfor en
bolig i Stensved, men......

Thore Jensen

Fra : ^*Yoda*^

Dato : 10-09-01 07:45

Hvis du ved hvad telefonnummer du får eller evt. ved hvad numre de har der
nede kan du checke det på http://www.teledanmark.dk/menu/sm2535.htm

Hilsen

Yoda

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 10-09-01 10:44

> [...]

> jeg spørger fordi jeg skal flytte ned til området og overvejer derfor en

Hvad med at du selv undersøgte det lidt selv??

Men man skal jo være barnepige engang imellem....

Et telefonnummer beliggende:

Skovhuse Gade
4773 Stensved

giver følgende resultat om adsl hos TDC:

Der vil komme Bredbånd til dit lokalområde cirka
den 01-10-2001.

Mvh. Bjarke

Ja, dette er sendt vha. newsgate.dk Man burde skrive en skriflig klage til
TDC om deres newsserver...

--
Posted from ip668.albnxx2.adsl.tele.dk [62.243.124.160]

Fra : Benny Pedersen

Dato : 14-09-01 14:08

Bjarke Hansen skrev om Re: ADSL i Stensved

og her er min kommentar på det:

> Ja, dette er sendt vha. newsgate.dk Man burde skrive en skriflig klage til
> TDC om deres newsserver...

skal vi nu være bla bla

--
Benny Pedersen - Still using cpm 3.0 - and doing irc on the c64

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 10-09-01 11:31

> [...]

> jeg spørger fordi jeg skal flytte ned til området og overvejer derfor en

Hej igen,, som tidligere skrevet,, er det nok muligt pr. 1/10

Men centralen er plaseret ved Stensby,, Omkring 3 kilometer væk. Så du har
nok ikke mulighed for 512 Kbit i Upstream.

--
Posted from ip668.albnxx2.adsl.tele.dk [62.243.124.160]