Harddisk formateret ved et uheld - Hjælp !~
Fra : Preben Pedersen

Dato : 09-09-01 21:15

Efter at jeg havde min PC ved en forhandler for at få fix'et en strøm
forsyning - skete der det at min harddisk blev slettet af forhandleren -

Jeg har mange data jeg gerne vil have igen - Jeg har prøvet med forskellige
programmer som hævder at de kan recover slettede data - uden held !

Jeg kan desværre ikke oplyse hvordan harddisken blev formateret.

Er der nogen i gruppen som kan hjælpe ????

MVH/ Preben

Fra : Peter Sørensen

Dato : 09-09-01 22:42

In article <3b9bcda8$0$255$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>,
blaki@post11.tele.dk says...
> [...]
>
> Jeg kan desværre ikke oplyse hvordan harddisken blev formateret.
>
> Er der nogen i gruppen som kan hjælpe ????

Hvis det er _MEGET_ vigtige data du har tabt kan du prøve:
http://www.ibas.com/
.... men så vigtige var dine data jo nok ikke, for så havde du vel taget
back-up!

Jeg tror du må se i øjnene at dine data er væk

--
Peter Sørensen
nwc@europe.com

..sig not found

Fail, Crash or Explode?

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 09-09-01 21:51

In article <MPG.160600a9f9f93fb798968a@news>, Peter Sørensen wrote:

> Hvis det er _MEGET_ vigtige data du har tabt kan du prøve:
> http://www.ibas.com/
> ... men så vigtige var dine data jo nok ikke, for så havde du vel taget
> back-up!

Hvis forhandleren har slettet data, så er han vel til en hvis grad
ansvarlig.

Og hvis det kommer til data recovery, så vil jeg ikke bruge IBAS.
Jeg bruger andre (som godt nok ikke har salgskontor i DK).

Den ene gang jeg brugte IBAS skulle de have 8000 kr for at
bekræfte at der ikke var noget galt med disken rent fysisk,
og at de vill have 15000 kr for at se på diskens indhold. Og dette
selvom jeg kunne fortælle dem at det var directorystukturen på
en NTFS disk der var røget.

Jeg kunne i løbet af 8-14 dage selv have skrevet et program der
kunne lave recovery.

Så IBAS rører jeg ikke igen. Slet ikke efter at jeg har haft
en disk hos et engelsk firma til en brøkdel af prisen, meget
hurtigere og bedre service.

Fra : digica

Dato : 10-09-01 04:28

Restorer2000 is a powerful data recovery software that can undelete
files deleted accidentally in NTFS partitions, and can even recover
data from formatted or corrupted drives.

http://www.bitmart.net

Restorer2000 can recover files with foreign-language filenames, long
filenames, NTFS-compressed filenames, and alternative data streams
such as Windows 2000 file information. SmartScan technology, combined
with the flexibility of adjusting parameters, gives you control over
quick data reconstruction. Drive Images are useful for such tasks as
recovering drives with bad sectors. The program's powerful algorithms
also let you find and restore deleted files in just a few seconds.

Fra : complex@pc.dk

Dato : 10-09-01 05:39

Dataredning, vi kan hjælpe dig, det koster ikke noget at ringe og
høre, hvordan vi kan hjælpe dig.

Husk at du kun har 1 sæt original data.

Tænk dig grundigt om inden du/andre forsøger noget, med dette dit
eneste sæt data !

1/ Tag det roligt.
2/ Start ikke dit system igen.
3/ Jo mindre du selv eller en såkaldt "ekspert" prøver, jo
nemmere/billigere er det.

www.complex-data.dk www.pc-doktoren.dk
Tlf:(+45) 48188551 Fax:(+45) 48188551
Hotline: (+45) 40188551 7oo-22oo Hele ugen også lør/søndag
e-mail:complex@pc.dk

Fra : Torben Ruby

Dato : 10-09-01 17:11

hejsa - hvad er prisen for en diskredning - sådan cirka ? bare lige en skøn
for en alm bruger med en 60 GB hardisk ?

Hilsen Torben

Fra : complex@pc.dk

Dato : 11-09-01 05:30

Dataredning, vi kan hjælpe dig, det koster ikke noget at ringe og
høre, hvordan vi kan hjælpe dig. Prisen er "normalt" 1500 kr + moms
for undersøgelsen incl dataredningen. Prisen er excl medier til selve
data.

[...]

Fra : peter-nt

Dato : 12-09-01 18:28

Du skriver ikke hvilke programmer du har prøvet uden held - Prøv med
EasyRecovery
mvh peter-nt