Opbygning af PC system
Fra : Henrik R. Jakobsen

Dato : 09-09-01 16:50

Jeg har besluttet mig at jeg vil bruge max 10K på opbygning af pc. Det vil
sige jeg skal have ny...
CPU
Bundkort
Ram
Lydkort
DVD
Brænder
Kabinet
Og så til spørgsmålet!!! Hvad ville i købe hvis det var jer der skulle ud at
bruge 10K ???
Det skal siges at jeg stort set ikke spiller noget videre...

Henrik Reinholdt Jakobsen
Mail: henrik@mauer.dk
Icq: 85559679

Fra : Finn Holger

Dato : 10-09-01 22:48

"Henrik R. Jakobsen" <henrik@mauer.dk> wrote in message
> Jeg har besluttet mig at jeg vil bruge max 10K på opbygning af pc. Det vil
> sige jeg skal have ny...
> CPU AMD TB 1400 -> 1600 + køler: Se www.anandtech.com de har
lavet en ny kæmpetest.
> Bundkort Via KT266A chipset
> Ram 512 MB
> Lydkort Hoontech el.lgn.
> DVD ?
> Brænder LiteOn 16x eller lign.
> Kabinet ? 400 Watt
Grafikkort? Radeon el. G400 (billedkvali) drop GayForce hvis du ikke
spiller UHÆMMET.
Harddisk? IBM GXP 60 serie eller de andre mærkers nye HDere!

> Og så til spørgsmålet!!! Hvad ville i købe hvis det var jer der skulle ud
at
> bruge 10K ???
> Det skal siges at jeg stort set ikke spiller noget videre...

Du kommer jo nok aldrig op på 10.000 KR, hehe, prøv med 7000

Fra : Ole Sørensen

Dato : 11-09-01 19:32

On Mon, 10 Sep 2001 23:47:57 +0200, "Finn Holger"
<ecrusell@hotmail.com> wrote:

[Klip en masse om ny pc]

>Du kommer jo nok aldrig op på 10.000 KR, hehe, prøv med 7000

Henrik kunne jo købe en TFT skærm for resten af pengene, hvis han
absolut vil bruge 10K (Gerne 17" eller større )
--
Regards
Ole Sørensen