Refill af HP printerpatron - Hva' nu???
Fra : Sven

Dato : 09-09-01 15:02

Hej.
Jeg har en HP 950C printer, og den meldte, at den sorte patron løb tør for
blæk. Jeg har købt et refill kit til den, og har også fået "refilled" den
med godt resultat. Problemet er, at HP-printeren stadig tror, at patronen er
tom!! Fejlikonet blinker i taskbaren, og den har 2 gange udskudt et A4 foto
under print, og spurgt efter ny sort printerpatron.
Hvordan "resetter" man sådan en printerpatron? Eller kan disse HP-patroner
bare ikke refilles?

Sven

Fra : ¨¨°º©o.,,.o©º°¨¨

Dato : 09-09-01 15:35

"Sven" <sven@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> [...]
> under print, og spurgt efter ny sort printerpatron.
> Hvordan "resetter" man sådan en printerpatron? Eller kan disse HP-patroner

Prøv her og det virker: http://www.refillshoppen.dk/page26.html

Mogens

Fra : Sven

Dato : 09-09-01 17:34

Mange tak.
Ja, tricket virker fint!!!!

Sven

Fra : Sven

Dato : 09-09-01 18:07

Øv, kun virksom for farvepatronen. Hvordan resetter man den sorte???

Sven

Fra : nbphr

Dato : 07-11-01 23:43

"Sven" skrev d. 09-09-01 18:07 dette indlæg :
> Øv, kun virksom for farvepatronen. Hvordan resetter man den sorte???

> Mvh
> Sven

Hej Sven

Metoden virker også for den sorte patron.

Med venlig hilsen

Niels B. Petersen
http://www.refillshoppen.dk

http://www.kandu.dk/

Fra : Niels Svendsen

Dato : 09-09-01 23:06

Hvis det er som med Epson, skal du når du fylder på, sætte nogle små stykker
tape under udgangshullerne, så printeren selv kan perforere disse og derved
opdage det er en ny patron.

--
Niels W. Svendsen
Baltorpvej 173, 2. tv.