XXX-rated spørgsmål
Fra : Kenneth R. Hansen

Dato : 09-09-01 12:23

Undskyld hvis det her spørgsmål er lidt OT.

Mange gange når man surfer rundt kommer der
de satans reklamer for diverse pornosider, der
lover "instant access" hvis man "bare" downloader
det lille program på 50-60 Kb fra siden.
Man har hørt flere historier om folk, der efter at
have installeret disse programmer på computeren
har fået forbindelse til servere i østlandene og
polynesien!!!

Nu er der mange der bruger min maskine, og så er
det at jeg tænkte, om disse programmer overhovedet
virker når man har en adsl-forbindelse???

Fra : Anders Vind Ebbesen

Dato : 09-09-01 12:34

In article <9nfje5$29o$1@sunsite.dk>,
Kenneth R. Hansen claimed the following:
> Undskyld hvis det her spørgsmål er lidt OT.
>
> Nu er der mange der bruger min maskine, og så er
> det at jeg tænkte, om disse programmer overhovedet
> virker når man har en adsl-forbindelse???

Har du et modem installeret på maskinen?

--
Anders Vind Ebbesen
www.ebbesen.org | anders@ebbesen.org

Fra : Kenneth R. Hansen

Dato : 09-09-01 12:45

Kun en Cisco 677 router

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 09-09-01 14:20

Kenneth R. Hansen wrote:

> Kun en Cisco 677 router

Så er der ingen fare.

Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Godzilla

Dato : 09-09-01 16:09

On Sun, 9 Sep 2001 13:22:44 +0200, "Kenneth R. Hansen"
<kr_hansen@it.dk> wrote:

> [...]
>
>Nu er der mange der bruger min maskine, og så er
>det at jeg tænkte, om disse programmer overhovedet
>virker når man har en adsl-forbindelse???

Hvis du ikke har et modem tilsluttet din computer, kan den ikke
foretage et opkald. Derfor skal du ikke bekymre dig om dette.

Mvh Godzilla

Fra : Benny Pedersen

Dato : 09-09-01 18:26

Kenneth R. Hansen skrev om XXX-rated spørgsmål

og her er min kommentar på det:

> Undskyld hvis det her spørgsmål er lidt OT.
[snip]

> Nu er der mange der bruger min maskine, og så er
> det at jeg tænkte, om disse programmer overhovedet
> virker når man har en adsl-forbindelse???

heldigvis ikke

free næ man betaler somend på sin telefon
regning, så free er det !

af samme grund vil jeg anbefale en router til alle internet
brugere, netverk via modem skulle forbydes

--
Benny Pedersen - Still using cpm 3.0 - and doing irc on the c64