WinXP skratter med SB PCI 128
Fra : Michael

Dato : 09-09-01 10:07

Hejsa

Har prøvet mange drivere og ACPI er slået fra, hvad kan der være galt ?

Fra : Morten Bjergstrøm

Dato : 09-09-01 10:12

"Michael" <michael_guldbrand@hotmail.com> skrev:

> Har prøvet mange drivere og ACPI er slået fra, hvad kan der være
> galt ?

Det er desværre et kendt problem med Creatives lydkort. Jeg har det
samme problem med SB PCI64 og Live Player 1024 i både Windows 2000 og
XP og jeg har endnu ikke fundet en løsning. En mulig løsning er dog at
skifte til et lydkort fra en anden producent det vil muligvis hjælpe.

--
Mvh. Morten http://miljokemi.dk
Miljøtemaer: http://tema.miljokemi.dk

Fra : Ice on my Rox

Dato : 09-09-01 10:29

Ja, det er helt korrekt ;oP det er bare underligt, at lyden er ok i win98,
ikke??? jeg blev for øvrigt skidesur, da min SB-skive bare installerede
DirectX uden at spørge mig først. Hvem f... tror de de er???

mvh Ice

Fra : Plazm0id

Dato : 09-09-01 10:41

De tror de er Kreative.. hehe... og på en eller anden weird-måde passer det
jo godt nok *S* :D

Fra : Bjarne Duelund

Dato : 09-09-01 10:43

"Ice on my Rox" <msgfilter@nospam.dk> skrev i en meddelelse news:3b9b357c$0$231$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Ja, det er helt korrekt ;oP det er bare underligt, at lyden er ok i win98,
> ikke??? jeg blev for øvrigt skidesur, da min SB-skive bare installerede
> DirectX uden at spørge mig først. Hvem f... tror de de er???

SW installtion har de aldrig været særlig gode til.
Jeg har aldrig haft Windows på C:, alligevel installerer de alt muligt i C:\Windows.
Og i "Program files" selvom det på en dansk Windows hedder "Programmer".

--
Mvh Bjarne Duelund, duelund@danbbs.dk
Opsætning af Win98SE ICS, Fjernstyring med VNC, ADSL Tips m.m.:

Fra : Morten Bjergstrøm

Dato : 09-09-01 10:47

"Ice on my Rox" <msgfilter@nospam.dk> skrev:

> Ja, det er helt korrekt ;oP det er bare underligt, at lyden er ok i
> win98, ikke?

Næh, 98 og 2000/XP er to vidt forskellige systemer. Hos mig er lyden
også ok i 98 men problematisk i 2000/XP.