Dryp fra penis
Fra : TJ

Dato : 09-09-01 08:31

Vi har en dejlig schæfer på 6 år. Desværre har han problemer med
bugspytkirtlen ( vi har tidligere fået gode og seriøse svar her ang. dette )
og får skånekost -Dyrlægens Specific CID samtidig med Pankreatin, og det
fungerer rimelig godt, men nu har vi fået det problem, at han ligesom har
problemer me at styre tisseriet. Har han lettet ben, kan han gå videre,
samtidig med han stadig tisser lidt. Når han er inde, kommer der ofte dryp,
og enkelte gange en "lille" tår. Vi tænker på, om det kan have forbindelse
med hans sygdom.Måske er der nogen der kender til eller har et svar på
problemet.

Fra : Erik Isager

Dato : 09-09-01 09:10

"TJ" <thorkil@post11.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> og enkelte gange en "lille" tår. Vi tænker på, om det kan have forbindelse
> med hans sygdom.Måske er der nogen der kender til eller har et svar på
---
Jeg har også en hanhund på 11 år, han drypper også her og der og alle
vegne, om ligefrem en tår ? det synes jeg nu ikke , men han har prostata !
mod dette får han en P sprøjte hvert halve år, og det løser problemet !!

Erik Isager

Fra : Praxis©

Dato : 13-09-01 21:00

Problemer med bugspytkirtlen, skrev du?? Hm, jeg går ud fra at han i den
forbindelse er checket for sukkersyge? Hvis det er tilfældet, hvornår er det
så sket sidst?
Hvis det ikke er tilfældet, så kunne det være en mulighed at få det checket.
Sukkersyge er jo netop kendetegnet ved at stor tørst og vandladningstrang.

--
Venlig hilsen
Pernille Lauridsen

Må Gud bevare mig i stille vand, i stormfuldt klarer jeg mig selv.
(Spansk ordsprog)
http://www.praxis_humor.subnet.dk
http://www.praxis_dyr.subnet.dk