Mus vil ikke sidde på PS/2 port.
Fra : Søren Jacob Lauritse~

Dato : 08-09-01 20:49

Hejsa!

Jeg har en Microsoft IntelliMouse Explorer mus, og jeg vil gerne have den
til at sidde på min PS/2 port. Det kan ikke lade sig gøre, selvom jeg har en
USB til PS/2 adapter. Specifikationen fra Microsoft fortæller mig, at musen
er egnet til PS/2 porten. Det virker bare ikke.

Hvad skal jeg gøre?

/Søren

Fra : Bjarne Duelund

Dato : 08-09-01 21:35

Hej Søren

"Søren Jacob Lauritsen" <devnull@nospam.sjl.dk> skrev i en meddelelse news:9ndspa$rk5$2@sunsite.dk...
> [...]
> USB til PS/2 adapter. Specifikationen fra Microsoft fortæller mig, at musen
> er egnet til PS/2 porten. Det virker bare ikke.

Var det en USB->PS2 adapter der fulgte med musen ?
Hvis ikke, skal du ikke regne med at det virker.

--
Mvh Bjarne Duelund, duelund@danbbs.dk
Opsætning af Win98SE ICS, Fjernstyring med VNC, ADSL Tips m.m.:

Fra : Søren Jacob Lauritse~

Dato : 09-09-01 07:56

Bjarne Duelund wrote
> Var det en USB->PS2 adapter der fulgte med musen ?
> Hvis ikke, skal du ikke regne med at det virker.

Yeps det var, og desuden står der på musen, at den er egnet til PS/2.
Peter-nt spurgte om PS/2 musen var aktiveret i BIOS, det ved jeg ikke, så
jeg kigger lige efter.

/Søren

Fra : Søren Jacob Lauritse~

Dato : 09-09-01 08:53

Søren Jacob Lauritsen wrote
> Peter-nt spurgte om PS/2 musen var aktiveret i BIOS, det ved jeg ikke, så
> jeg kigger lige efter.

Aaah ser man det, der var åbenbart een (ja okay MIG), som mente at han
aldrig ville få brug for PS/2 porten igen, og havde slået den fra! Nu virker
det skam! :)

/Søren

Fra : peter-nt

Dato : 08-09-01 23:09

> [...]
musen
> er egnet til PS/2 porten. Det virker bare ikke.

Har du aktiveret PS/2 mus i bios?
peter-nt