Logitech Cordless Desktop
Fra : 2Bak

Dato : 08-09-01 19:14

Jeg havde tænkt mig at anskaffe dette keyboard + mus.
http://www.logitech.com/cf/products/productfeatures.cfm/108
Jeg forstår ikke helt specifikationerne på Logitech hjemmeside.

Der står:
"Available USB port or PS/2 keyboard port and PS/2 mouseport"

Skal det forstås sådan, at jeg kan nøjes med at sætte 1 stk. usb-stik i
computeren, og så vil både tastatur og mus virke? Eller skal jeg både sætte
usb- og PS-2-stik i pc'en?

Er der iøvrigt nogen der har haft problemer med dette produkt? Jeg bruger
Win 2000.

Fra : --==JKADK==--

Dato : 08-09-01 19:48

"2Bak" <jma@mobil.dk> wrote in message
> [...]
skal jeg både sætte
> usb- og PS-2-stik i pc'en?
>
> Er der iøvrigt nogen der har haft problemer med dette

Både tastatur og mus kan køre over USB og Ps2 .. ingen
problemer med det.

Regards

Fra : 2Bak

Dato : 08-09-01 19:58

> Både tastatur og mus kan køre over USB og Ps2 .. ingen
> problemer med det.

Jeg er ikke helt med. Jeg er i tvivl om, jeg kan nøjes med 1 stk. USB
ledning som input for både mus og keyboard. Er det det, du siger?

Fra : --==JKADK==--

Dato : 08-09-01 23:34

> [...]
1 stk. USB
> ledning som input for både mus og keyboard. Er det det, du

Det kræver _et_ stik pr. enhed .. et til musen og et til
tastaturet ..

om du vælger at bruge usb til det ene elller andet er op til
dig .. kablerne ender i et PS2 stil hvor du kan sætte de
medfølgende USB adaptere på ..

Regards

Fra : 2Bak

Dato : 09-09-01 07:11

Tak for svaret.

Fra : Hans Hvelplund Odbor~

Dato : 10-09-01 16:35

kablerne ender i et PS2 stil hvor du kan sætte de
> medfølgende USB adaptere på ..

Ikke på mit der ender de i usb og der medfølger ps2 adaptere