Hurra, det virker
Fra : Jørgen

Dato : 08-09-01 19:21

Må lige udtrykke min begejstring efter at have fået installeret min NE
512/128 i går.
TDC-tekn. brugte godt nok 2 timer på en gør-det-selv installation, da
lokalstrækket skulle omlægges.
Og så havde jeg ikke modtaget noget kundenummer, så det var ikke bare at gå
igang.
Men efter kontakt med support-afdelingen, lykkedes det at få et kundenummer
i løbet af en halv times tid, og så ....Så er det bare derudaf.
Det virker, og hastigheden er bare helt OK. Samtlige tests fra
www.dslreports.com giver meget fine resultater.
Nu har man jo hørt og læst hvor galt det kan gå, så jeg synes altså, at det
er på sin plads at give TDC et klap på ryggen for en fin service, også
selvom alt ikke var på plads fra start.

En glas @dsl-bruger

Fra : jakobl

Dato : 08-09-01 22:42

Jeg kan bare sige tilykke med det! Og jo, jeg tror også på at tdc kan
deres pis en gang imellem!!!

http://www.kandu.dk/

Fra : Thomas Alexander Fre~

Dato : 09-09-01 20:41

jakobl wrote:

> Jeg kan bare sige tilykke med det! Og jo, jeg tror også på at tdc kan
> deres pis en gang imellem!!!

<snip>

Det kan de da, jeg har aldrig haft større problemer med andet end NE1 under
Linux - men det var der jo også råd for (Tak til Adam Sjøgren - endnu en
gang, også selv om det efterhånden er slut med den slags...).

Mig sendte TeleDanmark (det hed de altså den gang...) hele to teknikere, så
jeg havde heller ikke de store problemer

Det lyder ikke så godt - computere og druk er ikke nogen god combo

MVH

Thomas A. Frederiksen
--
<Geekcode> Version: 3.12