Automatisere installation
Fra : Morten Breum Mikkels~

Dato : 08-09-01 17:47

Har nogen et hint til hvordan jeg let kan installere Mandrake på 50 ens
maskiner ved at bruge en form for installationsscript, så CD'en bare skal
smækkes i, og så kører det?

Jeg ved ikke helt hvad jeg skal søge på, for jeg får allemulige
irrelevante links, når jeg forsøger mig på google..

På forhånd tak,
--
Morten
If they combined country with rap, would they call it crap?

Fra : Steen Suder

Dato : 09-09-01 14:21

Morten Breum Mikkelsen wrote:

> Har nogen et hint til hvordan jeg let kan installere Mandrake på 50 ens
> maskiner ved at bruge en form for installationsscript, så CD'en bare skal
> smækkes i, og så kører det?

I Mandrake 8 expert-installation bliver du til sidst spurgt om du vil
lave en replikationsfloppy (eller hvad de nu kalder den)... den kan du
bruge.

--
Steen Suder "We reject kings, presidents and voting.
http://www.suder.dk/ We believe in rough consensus and running

Fra : Mads Toftum

Dato : 10-09-01 10:36

On Sat, 08 Sep 2001 18:47:12 +0200, Morten Breum Mikkelsen <mbreum@odense.kollegionet.dk> wrote:
> Har nogen et hint til hvordan jeg let kan installere Mandrake på 50 ens
> maskiner ved at bruge en form for installationsscript, så CD'en bare skal
> smækkes i, og så kører det?

Når nu maskinerne er ens, så er det sikkert nemmere at klone diskene -
dd er din ven.

vh

Mads Toftum
--
`Darn it, who spiked my coffee with water?!' - lwall