HP Deskjet 950c problem!
Fra : Gitte&Henrik

Dato : 08-09-01 17:44

Hej allesammen!

Jeg har lige anskaffet mig en HP Deskjet 950c. Jeg kan ikke få den til at
køre optimalt på min pc.
Den virker kun nogle gange når jeg vil printe noget, og den står altid
tændt.

Jeg kører Windows ME på en 900 mhz k7 på et Asus k7v bundkort med 256 Mb
ram.
Nogle idéer??
Jeg har prøvet at hente nyeste driver -det blev ikke bedre.
Jeg kører nu gennem usb-kabel - det virker ikke bedre end før (selvfølgelig
med driveren beregnet til usb!)
Jeg har opdateret til version 4in1432v fra VIA
Er det simpelt hen ME der er så dårlig at man ikke engang kan bruge en
HP-printer sammen med den?

Håber at I kan hjælpe mig

Desperate hilsner fra

Henrik

Fra : Stig Thomsen

Dato : 08-09-01 18:23

Hej Henrik .

Jeg har samme problem og anvender nu LPT porten .

Jeg kører ligeledes ME .

M.v.h.

Stig Thomsen

Fra : Morten Bjergstrøm

Dato : 08-09-01 21:16

> [...]

> til at køre optimalt på min pc.
> Den virker kun nogle gange når jeg vil printe noget, og den står

Jeg har haft et lignende problem med en 930C hos mig var problemet
printerkablet så prøv et andet printerkabel. Alle mine problemer
forsvandt da jeg skiftede kablet.

--
Mvh. Morten http://miljokemi.dk
Miljøtemaer: http://tema.miljokemi.dk

Fra : Karsten Olesen

Dato : 09-09-01 10:04

"Morten Bjergstrøm" <nospam@dafnie.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
*****************************

Det er MEGET vigtigt, at et printerkabel er rullet helt ud, og
ikke ligger for tæt op ad andre kabler pga. støj som forstyrrer.

Fra : Thf

Dato : 09-09-01 12:53

> [...]
>
>Det er MEGET vigtigt, at et printerkabel er rullet helt ud, og
>ikke ligger for tæt op ad andre kabler pga. støj som forstyrrer.
Sysss, ikke så højt, det ved min printer ikke,

Mine kabler ligger i en fuglerede, printer, usb, lyd ,card reader
tv- ind-ud, og alle andre uden problemer.

--
Brøndby
MVH THF Cessna 182S

Fra : ha

Dato : 09-09-01 16:24

Det kan evt. osse have noget med indstillingen i BIOS for printerporten.
Min HP printer "forlanger" f.eks. at mine printerport skal være indstillet
til type ECP.
Det er vist noget med, at HP's nyere printere har meget mere 2-vejs
kommunikation end på ældre printere.

mvh
ha