Telmore - men ikke nummerportabilitet
Fra : Dennis Lange

Dato : 08-09-01 12:02

Min kæreste har nu 2 gange oplevet at sms'en der skal fortælle hende hun har
en ny besked på hendes telefonsvarer, først kommer op til en uge efter at
beskeden er indtalt.

Er der andre der har oplevet dette?

Mvh
Dennis Lange

Fra : Boris Mathiasen

Dato : 08-09-01 12:51

Dennis Lange skrev:

> Min kæreste har nu 2 gange oplevet at sms'en der skal fortælle hende
> hun har en ny besked på hendes telefonsvarer, først kommer op til en
> uge efter at beskeden er indtalt.
>
> Er der andre der har oplevet dette?

Jeg har aldrig haft problemer...

/bm

--
Jeg unlocker din Nokia mobil telefon for 100 kr.
og det er incl. porto tilbage til dig,ellers så kig på

Fra : Ravn

Dato : 08-09-01 15:38

> Jeg har aldrig haft problemer...

Heller ik' mig !...

--
/Ravn
ICQ # 29515352

Fra : Dennis Lange

Dato : 08-09-01 16:45

Nu inden det udvikler sig - spurgte jeg vist nok om der var andre der HAVDE
oplevet det, ikke

Dennis

Fra : Hellfire

Dato : 08-09-01 17:51

Har heller ingen problemer

Fra : H@M

Dato : 11-09-01 19:38

Jeg har slet ikke modtaget besked om at der ligger beskeder på
telefonsvarene....

Fra : jan steen sørensen

Dato : 11-09-01 19:58

>Jeg har slet ikke modtaget besked om at der ligger beskeder på
>telefonsvarene....
>
>"Dennis Lange" <dblange@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>har

Ja, hos Telia - jeg havde ikke været flittig til at tømme "postkassen" (også
under "sendt post"!) - herefter virker det fint.
Kunne godt modtage SMS'er normalt - men dem fra min Internetmail-box og
telefonsvareren udeblev......
Jan